کد خبر: ۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سرپرست پلیس راهور استان کرمان اعلام کرد: تداوم محدودیت‌ها تا ۶ شهریور
سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: برخلاف دوره‌های قبل، خودرویی که بخواهد وارد استان شود، علاوه بر جریمه، حتما برگشت داده می‌شود و اجازه ورود نخواهد داشت. جریمه ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است و حتما این جریمه باید طی مدت یک ماه پرداخت شود.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: برخلاف دوره‌های قبل، خودرویی که بخواهد وارد استان شود، علاوه بر جریمه، حتما برگشت داده می‌شود و اجازه ورود نخواهد داشت. جریمه ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است و حتما این جریمه باید طی مدت یک ماه پرداخت شود.
سرهنگ امیر معین الدینی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان اظهار کرد: براساس آخرین تدابیر ستاد ملی کرونا که به پلیس ابلاغ شده، از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به استان‌ها ممنوع است.
وی افزود: حدود ۳۲۰ نفر از همکاران ما در ۱۶ نقطه از ورودی‌های استان کرمان به صورت سه شیفت کنترل ورودی‌ها را به عهده دارند.
معین الدینی تصریح کرد: برخلاف دوره‌های قبل، خودرویی که بخواهد وارد استان شود، علاوه بر جریمه، حتما برگشت داده می‌شود و اجازه ورود نخواهد داشت. جریمه ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است و حتما این جریمه باید طی مدت یک ماه پرداخت شود.
وی بیان کرد: این محدودیت‌ها تا ساعت ۷ صبح ششم شهریورماه ادامه خواهد داشت و درخواست داریم مردم با پلیس همکاری بیش از پیش داشته باشند.
سرپرست پلیس راهور استان کرمان با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی سفر‌ها در محور‌های استان کرمان در روز‌های اخیر افزود: همه دوربین‌های کنترل تخلفات پلیس در جاده‌ها و شهر‌ها فعال هستند و پلاک‌های غیربومی شامل این محدودیت‌ها می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ممنوعیتی برای سفر‌های داخل استانی نداریم، اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعت آغاز محدودیت تردد شبانه از ۲۲ به ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه تغییر کرده و تا ساعت سه بامداد منع تردد برقرار است و بعد از عاشورا منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ اعمال می‌شود.
معین الدینی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: رویکرد ما جلوگیری از جابه جایی خودرو‌ها از منطقه‌ای به منطقه دیگر است و می‌خواهیم تردد و ورود خورویی از استان‌های دیگر نداشته باشیم و حتما برگشت داده می‌شوند.
وی بیان کرد: تعداد شهدای خدمت پلیس در بیش از یک سال گذشته نشان می‌دهد پابه پای کادر پزشکی و درمانی در صحنه بوده ایم و پلیس در لایه اول برخورد حضوری با مراجعین قرار دارد لذا درخواست موکد از مردم داریم تجمع نداشته باشند تا به وضعیت عادی برگردیم.
سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: کادر درمان خسته شده و نیاز به استراحت و تنفس دارند و باید این شرایط را برای آن‌ها به وجود بیاوریم.
وی در بخش پایانی سخنانش درباره محدودیت‌های ترددر در تعطیلات کنونی افزود: تمام مجوز‌های چند ماهه و مدت دار که تا ۲۴ مردادماه جاری صادر شده ملغی است و فرمانداری‌ها اجازه دارند بنا به شرایط اضطراری مجوز را برای تردد وسائل نقلیه صادر کنند.
معین الدینی همچنین خطاب به عزاداران امام حسین علیه السلام بیان کرد: با توجه به پوشش مشکی عزاداران و عبور در معابر، هم استانی‌ها دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند و از وسائل نقلیه باربری برای حمل و نقل عزاداران حسینی استفاده نکنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)