کد خبر: ۴۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر حزب موتلفه استان کرمان: کسانی که برای پیروزی رئیسی کار کرده‌اند نباید سهم خواهی کنند
 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر این حزب در استان کرمان گفت: اعضای کابینه پیشنهادی دولت بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند که امیدواریم در آینده بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا وضعیت بازار، تورم و مسائل معیشتی مردم را بهبود ببخشند.

کابینه رئیسی می‌‌تواند در کوتاه‌ترین زمان اشتباه‌ها و ناکارآمدی دولت قبل را جبران کند

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر این حزب در استان کرمان گفت: اعضای کابینه پیشنهادی دولت بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند که امیدواریم در آینده بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا وضعیت بازار، تورم و مسائل معیشتی مردم را بهبود ببخشند.
به گزارش ایرنا احمدعلی مقدم افزود: وزیران پیشنهادی باتوجه به سوابق گذشته شان به گونه‌ای انتخاب شده اند که توان اجرای قول‌ها و تعهدات رئیس جمهوری را داشته باشند و بتوانند با همت بالا و عملکرد انقلابی سختی‌های مردم را که دچار مشکلات اقتصادی بسیار زیادی شده اند، جبران کنند.
وی تاکید کرد: تمامی اعضای کابینه باید باور‌های دولت اسلامی آیت الله رئیسی یعنی اخلاق مداری، عدالت محوری، قانون مداری، فساد ستیزی و روحیه جهادی را باورد داشته باشند، در غیر اینصورت نمی‌توانند با رئیس جمهوری همکاری کنند.
مقدم ضمن تشکر از آیت الله رئیسی بخاطر اینکه یک هفته زودتر از مهلت قانونی، کابینه خود را به مجلس معرفی کرد، اظهارداشت: وی افراد کارآمد، مومن، انقلابی و دلسوز نظام را در کابینه خود معرفی کرده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه رئیس جمهوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نقشه راه خود می‌داند، تاکید کرد: آیت الله رئیسی در اولین نشست مطبوعاتی خود گفت متعلق به یک جریان و جناج خاصی نیست لذا عملا با معرفی کابینه خود ثابت کرد دولت وی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، کابینه‌ای مردمی و بدون حواشی است که فقط روی توانمندی‌ها، کارآمدی، جوانگرایی و در مجموع شایسته سالاری متمرکز شده است.

همه جناح‌ها باید دولت را یاری کنند
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ادامه داد: آیت الله رئیسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت اهتمام ویژه دارد برای همین نسبت به معرفی کابینه خود پای جوانان و افراد تازه نفس را باز کرد لذا همه گروه ها، جناح ها، احزاب و تشکل‌ها باید دولت آقای رئیسی را یاری کنند.
وی ادامه داد: البته طبیعی است این حرکت جدید منتقد‌هایی هم خواهد داشت، همانطور که عده‌ای هنوز دولت پا نگرفته، دانسته یا ندانسته عجولانه قضاوت‌های خوبی ندارند و آیه یاس می‌خوانند، البته انتقاد سازنده بسیار بجا و مفید است، اما نباید انتقاد مغرضانه کرد.
مقدم تصریح کرد: اعضای کابینه که از مجلس انقلابی رای اعتماد گرفتند علاوه بر نظارت مجلس از سوی رئیس جمهوری نیز تحت نظارت کامل خواهند بود لذا هرگونه کوتاهی و قصور بدون تعصب و چشم پوشی برخورد خواهد شد.

آیت الله رئیسی جوانگرایی را در عرصه مدیریتی وارد کرد
وی ادامه داد: کمیته‌ای که برای بررسی و معرفی کابینه زحمات زیادی کشید به این موضوع اهتمام لازم داشت که اکثریت اعضای پیشنهادی کابینه، شایسته، متخصص و جوان باشند.
مقدم با اشاره به اینکه میانگین سنی کابینه پیشنهادی ۵۲ سال است ابراز کرد: میانگین سنی دولت روحانی ۵۹ سال بود که به کابینه بازنشسته‌ها معروف شده بود لذا جای تشکر دارد که آیت الله رئیسی جوانگرایی را عملا در چرخه مدیریتی کشور جا انداخت؛ البته جوانگرایی نباید به معنای این باشد که از تجربیات ارزشمند میانسال‌ها و مسن‌تر‌ها که سرمایه‌های گرانسنگ این کشورند بی بهره بمانند.
وی بیان کرد: نمایندگان مجلس هم با توجه به بررسی‌های لازم روی سوابق، شاخصه‌ها و معیار‌های لازم و همچنین شناخت کامل تک تک اعضای کابینه بدون تعصب به جریان و جناح خاصی هرچه زودتر به کابینه آیت الله رئیسی رای خواهند داد تا هیات دولت سریعتر مشغول به کار شود.
دبیر حزب حوتلفه استان کرمان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه دارند که در مقابل آرای خود به هریک از اعضای کابینه در پیشگاه الهی مسئول و در مقابل مردم باید پاسخگو باشند.

اعضای کابینه دولت سیزدهم مرد میدان باشند
وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی به عنوان دولت مردمی قوی و تحول گرا نام گرفته است، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و فرهنگی موجود، اعضای کابینه باید انقلابی و جهادگر باشند.
مقدم اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند در شعار‌های رئیس جمهوری مساله مردمی بودن تکرارشده است و آیت الله رئیسی و اعضای کابینه باید به مردمی بودن توجه خاص داشته باشند تا دولت مردمی به تمام معنا محقق شود لذا غیراشرافی بودن باید یکی از معیار‌های آن‌ها باشد.
وی گفت: همچنین اعضای دولت آیت الله رئیسی باید مرد میدان باشند، زیرا انتظار مردم آن است که از لحظه اخذ رای اعتماد، با برنامه‌هایی که اعلام کرده اند بدانند که با یک کار جهادی سنگین و شبانه روزی می‌توانند هرچه سریعتر مشکلات مردم و کشور را برطرف کنند؛ در عین حالی که باید مراقب نفوذی‌ها باشند که در وزارتخانه متبوعشان نفوذ نکنند.
این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اعضای این کابینه اگر رای اعتماد از مجلس را بگیرند مطمئنا می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برنامه ریزی، زمان سنجی و نیازسنجی، اولویت‌ها، اشتباه‌ها و ناکارآمدی‌های هشت ساله دولت قبل را جبران کنند.

سهم خواهی ممنوع
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در ادامه تاکید کرد: تمامی گروه‌ها و جناح‌های دلسوز نظام و علاقه‌مند خدمت به مردم باید بدون هیچ چشم داشتی با تمام ظرفیت‌های خود دولت آقای رئیسی را یاری کنند. گروه‌ها و جناح‌هایی که برای حمایت از وی تلاش زیاد کردند در اصل از نظام و انقلاب حمایت، برای نظام کار کرده اند و طبعا نباید سهم خواهی داشته باشند.
مقدم افزود: اینکه عده‌ای سهم خواهی می‌کنند و از گوشه و کنار شنیده می‌شود، چون برای حمایت از آقای رئیسی کار کرده اند می‌پرسند چرا جایگاهی در دولت ندارند باید به این اشخاص عرض شود مگر شما برای انقلاب و نظام کارنکرده اید، اگر چنین است چرا سهم خواهی می‌کنید.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم کابینه مردمی و شایسته سالار آیت الله رئیسی بعد از رأی اعتماد از مجلس بتواند با اتحاد و همدلی سایر قوا رونق اقتصادی را ایجاد کند و وضعیت نابسامان معیشت مردم و کشور را در همه زمینه‌ها با توجه به ذخایر بسیار غنی که درکشور داریم، بهبود بخشد و مایحتاج ضروری را به سفره‌های مردم باز گرداند به طوری که در کوتاه‌ترین مدت بتواند تحولات کاملا اساسی در همه حوزه‌ها خصوصا حوزه اقتصادی به وجود آید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
1
این جمله ای که تیتر کردین رو بنویسید یک گوشه بزارید کنار لازم تون می شه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)