کد خبر: ۴۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در تولید واکسن کرونا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم، گفت: تولید واکسن فخرا به مراحل پایانی خود رسیده است و در آینده بسیار نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.

وزیر دفاع: واکسن فخرا به مراحل پایانی تولید رسیده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در تولید واکسن کرونا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم، گفت: تولید واکسن فخرا به مراحل پایانی خود رسیده است و در آینده بسیار نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی صبح شنبه در محل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح حضور یافت. امیر آشتیانی در بدو ورود به محل ستاد وزارت دفاع در محل یادمان شهدای گمنام این وزارتخانه حضور یافت و بعد از قرائت فاتحه‌ای برای شهدای گمنان، با وزیر سابق دفاع، معاونین وزارت دفاع ومدیران عامل سازمان‌های این وزارتخانه دیدار کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح سپس با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند امیر حاتمی در ۴ سال اخیر گفت: سرتیپ حاتمی در این چند سال به برنامه‌های زیادی جامه عمل پوشاند و من هم ادامه دهنده راه ایشان خواهم بود.
قرایی آشتیانی همچنین با تبریک هفته دولت به دولتمردان دست‌اندرکاران جمهوری اسلامی افزود: شایسته سالاری، توانمندی و مبارزه با فساد یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان این دولت است و به جد هم دنبال خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی وزارت دفاع تقویت توان رزم از طریق ارتقای سامانه‌های دفاعی در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت است، خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت دفاع در ۴ سال گذشته دستاورد‌های خوبی کسب کرده و ما هم تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها به ویژه در بحث تحقیقات اهتمام مضاعف داشته باشیم و محصولات جدیدی را طراحی، تولید و عرضه کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح یکی دیگر از اولویت‌های وزارت دفاع را بهره‌گیری جدی از ظرفیت‌های بخش دولتی، خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: هم در بحث استفاده از این ظرفیت‌های ارزشمند و هم در موضوع انتقال فناوری به مجموعه‌های کشور نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
قرای آشتیانی دیپلماسی دفاعی، سلامت و مهندسی دفاعی، توجه ویژه به معیشت کارکنان و اعضای وابسته، صادرات محصولات دفاعی و بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی ارزشمند به عنوان ذخایر استراتژیک را از مهمترین اولویت‌های وزارت دفاع برشمرد و افزود: از طریق ارتباط و تعامل تنگاتنگ وزارت دفاع با مجموعه نیرو‌های مسلح، نیاز‌ها می‌بایست دقیقا و متناسب با خواست آن‌ها شناسایی و در این حوزه به جهش چند برابری دست یافت.
وی با بیان اینکه در بحث تولید واکسن کرونا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم، عنوان کرد: مرحله تولید واکسن فخرا به مراحل پایانی خود رسیده است و ان‌شاءالله در آینده بسیار نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)