کد خبر: ۴۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
وی تصریح کرد: به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری و شروع به‌کار دولت جدید و معرفی وزرا بلافاصله دولت سیزدهم محضر مقام معظم رهبری شرف‌یاب شدند و رهبری نقشه راه دولت انقلابی و مردمی را ترسیم فرمودند که امیدواریم دولتمردان طبق این نقشه راه، کشور را اداره کنند و الان هم این نقشه در حال اجراست.

امام جمعه رفسنجان گفت: خیلی فرق هست بین رئیس جمهوری که از سال 98 از تهران بیرون نرود و رئیس جمهوری که بعد از دو هفته از تنفیذ به دو استان سفر کند؛ اینها نشانه‌هایی از افق‌های روشن برای کشور است که باید مردم هم در کنار دولت همکاری کنند تا مشکلات کشور حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: طبق اذعان مسؤولان بهداشت و درمان کمترین میزان ابتلا به بیماری کرونا را از مراسم مذهبی داشتیم.

امام جمعه رفسنجان در خصوص قرائت دعای هفتم صحیفه سجایه برای رفع بلاها و گرفتاری‌ها، تصریح کرد: اخیرا پویشی در کشور ایجاد شده که از امروز تا پایان ماه صفر این دعا بین نمازها قرائت می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌دنبال انتخابات ریاست جمهوری و شروع به‌کار دولت جدید و معرفی وزرا بلافاصله دولت سیزدهم محضر مقام معظم رهبری شرف‌یاب شدند و رهبری نقشه راه دولت انقلابی و مردمی را ترسیم فرمودند که امیدواریم دولتمردان طبق این نقشه راه، کشور را اداره کنند و الان هم این نقشه در حال اجراست.

عسکری عنوان کرد: انقلابی بودن به معنای کار بی‌برنامه و نسنجیده نیست؛ بلکه کار بر اساس عقلانیت باشد که از تأکیدات مقام معظم رهبری به دولتمردان بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید در بین مردم باشد و مردم بتوانند مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.در بعضی سیستم‌های اجرایی فساد رخنه می‌کند و جای اصلی فسادستیزی قوه مجریه است و دولتمردان باید کاری کنند که اعتماد مردم برگردد.

امام جمعه رفسنجان افزود: خیلی فرق هست بین رئیس جمهوری که از سال ۹۸ از تهران بیرون نرود و رئیس جمهوری که بعد از دو هفته از تنفیذ به دو استان سفر کند؛ اینها نشانه‌هایی از افق‌های روشن برای کشور است که باید مردم هم در کنار دولت همکاری کنند تا مشکلات کشور حل شود.

وی به شکست آمریکا در افغانستان و خروج ذلیلانه یک ابرقدرت از یک کشور فقیر و بدون پشتوانه اشاره و توضیح داد: گاهی یک پیمان نظامی ناتو با یک پیمان دیگری درگیر هستند؛ اما اینکه یک قدرت کاغذی و پوشالی که خود را بزرگ جلوه دهد بعد از 20 سال با هزنیه‌کرد هزاران میلیاردی مجبور به فرار شود برای ملت‌ها و دولت‌ها می‌تواند درس باشد که اگر در مقابل آمریکا بایستند این سرنوشت برای آمریکا رقم می‌خورد.

عسکری خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم رنج‌دیده و کشته‌داده افغانستان از این رنج‌ها نجات پیدا کنند و در آرامش به‌سر ببرند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به شروع فصل برداشت پسته، بیان کرد: از مسؤولان امنیتی، انتظامی، بسیج و دستگاه قضائی درخواست می‌کنم با جدیت و تلاش بیشتری مراقبت کنند محصول مردم به دست سارقان به تاراج نرود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)