کد خبر: ۴۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
کوثری:اصلاح طلبان یک تفکر وابسته به آمریکا و غرب و به طور کل بیگانگان را دارند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ اگر اصلاح طلبان دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد به این کشور سفر کنند و در میدان جنگ حاضر شوند و به کسی هم کاری نداشته باشند که البته باید بگویم آنها نه مرد جنگ هستند و نه مردسختی کشیدن و نه اینکه دلشان برای کسی می‌سوزد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ اگر اصلاح طلبان دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد به این کشور سفر کنند و در میدان جنگ حاضر شوند و به کسی هم کاری نداشته باشند که البته باید بگویم آنها نه مرد جنگ هستند و نه مردسختی کشیدن و نه اینکه دلشان برای کسی می‌سوزد.

به گزارش فارس اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارنظرهای اخیر اصلاح طلبان در مورد ورود ایران به موضوع افغانستان گفت: این گروه یک تفکر وابسته به آمریکا و غرب و به طور کل بیگانگان را دارند و منافع آنها را دنبال می‌کنند و به دنبال تامین آن هستند.

وی افزود: این گروه نه به مردم فکر می‌کنند، نه به فکر ملت خودشان هستند و تنها چیزی که برایشان در اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها مهم است مخالفت با تصمیمات نظام است و از طرف دیگر به دنبال تامین منافع بیگانگان هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نسبت به این افراد لطف دارد و آزادشان گذاشته و آنها هم اظهارنظرهای خود را دارند و زمانی هم که به آنها تذکری داده می‌شود می‌گویند نمی‌گذارند ما حرف بزنیم و اعلام نظر کنیم و این در حالی است که نظرات آنها جز ضرر برای ملت چیز دیگری ندارد.

کوثری خاطرنشان کرد: این گروه اصلا تحلیل‌گر نیستند و کارشان ساز مخالف زدن است و فکر می‌کنند که مردم نیت آنها را نمی‌دانند، ولی این در حالی است که مردم دقیقا این گروه را به خوبی می‌شناسند که فقط به فکر تامین منافع خود و بیگانگان هستند.

وی افزود: این آقایان باید به جای این اظهارنظرها با حضور در دادگاه پاسخگوی عملکرد 8 ساله گذشته خود باشند و نسبت به خرابکاری‌هایی که در این سال‌ها داشتند پاسخگو باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقایان اصلاح طلب اگر دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد و می‌خواهند کاری کنند، به دیگران کاری نداشته باشند، خودشان به افغانستان بروند و در آنجا بجنگند. مگر افاغنه و پاکستانی‌ها که در سوریه جلوی داعش جنگیدند در کشور خود سازمانی داشتند. هر کدام از آنها از طریقی خود را به سوریه رساندند و با داعش جنگیدند چون تشخیص داده بودند که باید جلوی داعش بایستند. حال اگر اصلاح طلبان هم می‌خواهند با مردم افغانستان همراه باشند، به این کشور بروند و بجنگند.

کوثری خاطرنشان کرد: البته باید بگویم قطعا و یقینا این آقایان نه اهل جنگ هستند و نه اهل سختی کشیدن و نه دلشان برای کسی می‌سوزد، بلکه فقط به دنبال آن هستند که خودشان را مطرح کنند که البته کسی هم دیگر به آنها محل نمی‌گذارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)