کد خبر: ۴۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
تشکل‌ها و احزاب اصولگرای استان با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تغییر استاندار کرمان شدند.

تشکل‌ها و احزاب اصولگرای استان با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تغییر استاندار کرمان شدند.

به گزارش گفتارنو متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور با اهداء سلام و آرزوی توفیق حضرتعالی در انجام وظایف محوله | با توجه به اینکه در روزهای اخیر در خصوص انتخاب استاندار کرمان، خبرهای ضد و نقیض و بعضا نگران کننده ای مبنی بر تثبیت وضع موجود، به گوش می رسد، تشکل های ولایی و انقلابی استان کرمان که در انتخابات اخیر، حامی آیت الله رئیسی بودند، بر خود لازم دیدند مطالبی را در چند بند، به عرض برسانند: 1- در چند سال گذشته، معضلات و مشکلات مختلف به ویژه در زمینه معیشت، تولید و اقتصاد، اعتماد عمومی که سرمایه اصلی نظام است، را به شدت کاهش داده است. در بحبوحه رنج ها و ناامیدی ها، آقای رئیسی با منطق استوار و سخنان شورآفرین، امید را در بین بخش هایی از جامعه تزریق کرد و آنها را در یکی از حساس ترین مقاطع انقلاب، پای صندوق های رای آورد. امروز چه آنهایی که به ایشان اعتماد کردند و چه آنهایی که از روی گلایه مندی، با صندوق رای قهر کردند، منتظر تحول و تغییر وعده داده شده هستند؛ به گونه ای که می توان سرنوشت جمهوری اسلامی را در گرو موفقیت این دولت و بازگشت اعتماد و امید مردم دانست. ٢- تغییر شرایط فعلی به نفع مردم، نیازمند یک حرکت جهادگونه و انقلابی وسیع و فراگیر است. اینکه یک رئیس جمهور ولایی، انقلابی و پاک دست در راس کار باشد، اگر چه لازم است؛ اما کافی نیست؛ این گفتمان باید به وسیله مدیران میانی و میدانی معتقد و مصمم، تجسم عینی و امتداد اجتماعی پیدا کند و مردم در کوچه و بازار و مزرعه و معدن و بر سر سفره خود، اثرات آن را ببینند و از مزایای آن بهره مند شوند. على القاعده کسانی که در طول عمر خود، در تبیین گفتمان دیگری سخن گفته و قلم زده اند، نمایندگان شایسته ای برای گفتمان انقلابی و عدالت خواهانه محسوب نمی شوند. همانطور که رئیس جمهور محترم بارها به درستی بیان کردند، مسببان وضع موجود، نمی توانند منشا تحول و حامل تغییر به نفع مردم باشند. ۳- در بین استان های کشور، استان کرمان شرایط ویژه و متناقض نمایی دارد، از یک سو ثروت های هنگفت حاصل از معادن پر تعداد و محصولات کشاورزی متنوع و ظرفیت های گردشگری مختلف، این استان را در رده استان های برخوردار قرار داده و از سوی دیگر، رنج و محنت و فقر فزاینده در جای جای استان بیداد می کند. شاید این معادله در ظاهر پیچیده به نظر برسد؛ اما برای نیروهای انقلابی استان که در جریان امور هستند، علل و عوامل آن بسیار روشن است؛ حاکمیت مدیران لیبرال مسلک بر ظرفیت های کم نظیر اقتصادی استان یکی از عوامل اصلی نابسامانی های موجود است مردم کرمان که از حاکمیت شبکه مدیران لیبرال منش و سرمایه سالار، رنج ها دیده و محنت ها کشیده اند، در انتخابات اخیر، با رای بالای خود به دولت انقلابی، با صدای بلند فریاد زدند که خواستار تحول و تغییر اند و ادامه وضع موجود را برنمی تابند.
تنها پاسخ مناسب به اعتماد مردم محروم استان کرمان، گسستن شبکه مدیران لیبرال مسلک است و این میسر نخواهد شد مگر با تغییر در مدیریت کلان استان بدون این تغییر، قطعا فاصله بین فقیر و غنی در استان افزایش می یابد و سرمایه اجتماعی باقیمانده بر باد می رود. ۴- در وانفسای سیاست بازی و منفعت طلبی قدرت طلبان، کسانی که خالصانه و مخلصانه پای کار دولت انقلابی و عدالت طلب آمدند و برای دفاع و ترویج گفتمان آن، سینه سپر کردند، نیروهای انقلابی، جهادی و تکلیف گرا بودند.

نامه تشکل های اصولگرا به وزیر کشور: مدیریت استان لیبرال است؛ باید تغییر کند

نامه تشکل های اصولگرا به وزیر کشور: مدیریت استان لیبرال است؛ باید تغییر کند


در ادامه هم همین نیروها پای کار هستند و از جان و مال و آبرو، مایه می گذارند. در صورت تداوم وضع موجود و تثبیت مدیریت کلان فعلی استان، ظرفیت شبکه نیروهای انقلابی به جای اینکه صرف خدمت رسانی به مردم شود، صرف تنش های سیاسی خسته کننده و ملال آور می شود که کمترین اثر سوء آن، ناهماهنگی، چندپارگی مدیریتی و گسست حاکمیتی در سطح استان است که باعث می شود فرصت بی نظیر خدمت رسانی و محرومیت زدایی، به بهای اندک از بین برود و سخن آخر اینکه مطالب گفته شده نه بر اساس تعلقات حزبی و گروهی؛ بلکه از سر خیر خواهی و تعهد نسبت به آرمان های انقلاب و دلسوزی نسبت به سرنوشت دولت مردمی و ولایی بود. امیدواریم در خصوص مدیریت کلان استان کرمان، بر اساس تدبیر و حکمت، تصمیم درست و منطبق بر مصلحت واقعی مردم، گرفته شود.
وآخر دعوينا ان الحمد لله رب العالمین

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)