کد خبر: ۴۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
درخواست استاندار کرمان از وزیر بهداشت
استاندار کرمان با اشاره به جمعیت قابل توجه اتباع خارجی غیرمجاز در استان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودروهای حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود لذا درخواست داریم وزارت بهداشت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند و اعتبارات کمکی برای درمان اتباع غیرمجاز در نظر گرفته شود.

برای درمان اتباع غیر مجاز اعتبار در نظر گرفته شود

استاندار کرمان با اشاره به جمعیت قابل توجه اتباع خارجی غیرمجاز در استان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودرو‌های حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود لذا درخواست داریم وزارت بهداشت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند و اعتبارات کمکی برای درمان اتباع غیرمجاز در نظر گرفته شود.
به گزارش ایسنا، علی زینی وند شامگاه هفتم مهرماه در نشست وزیر بهداشت با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: از زمان همه گیری ویروس کرونا تاکنون روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان تمام قد و شبانه روزی پای کار و از حوزه‌های موفق در مقابله با کرونا بودند.
وی افزود: با توجه به جمعیت و پراکندگی استان، کرمان جزو موفق‌ترین استان‌های کشور در مدیریت کرونا بود و در حال حاضر که در حالت فروکش بیماری هستیم به دلیل پراکندگی استان ۸۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمرستان‌های استان بستری هستند، اما مرگ و میر‌ها به خوبی کنترل شده است.
زینی وند تصریح کرد: هماهنگی خوب میان اعضای شورای تامین استان و احترام همه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از عوامل موفقیت استان است و کمک موثر خیران، شرکت‌های صنعتی و معادن، ارتش، سپاه و دیگر ارگان‌ها در مقابله با کرونا بسیار موثر بود.
استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جمعیت حدود ۱۳ درصدی اتباع غیرمجاز خارجی در استان کرمان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودرو‌های حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود.
وی از وزیر بهداشت خواست تا استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببینند و اعتبارات کمکی برای درمان اتباع غیرمجاز در نظر گرفته شود.
زینی وند همچنین درخواست کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های انار، فهرج، عنبرآباد و بم به دلیل پراکندگی استان و در قالب مصوبه سفر وزیر بهداشت به استان کرمان در اولویت قرار گیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)