کد خبر: ۴۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
جدول: ائمه جمعه استان در خطبه‌های خود چه گفتند؟
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های نماز جمعه دیروز موارد زیر را مد نظر خود قرار دادند.

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های نماز جمعه دیروز موارد زیر را مد نظر خود قرار دادند.

نام خطیب  نام شهر خلاصه
حجت‌الاسلام والسملمین حسن علیدادی‌سلیمانی کرمان پیامبر (ص) نشان داد سیاست اداره جامعه باید تابع اخلاق و دین باشد و مدیریت و حکومت و سیاست به هر قیمتی نه؛ بلکه در چهارچوب دین و اخلاق باشد؛ بنابراین برای اینکه این رسالت‌ها و مأموریت را به بهترین وجه ممکن انجام دهد باید جامعه را در شرایط بسیار سخت جنگ‌ها و خونریزی‌ها، غفلت مردم و دوران فترت وحی تربیت می‌کرد.
حجت‌الاسلام مرتضی جعفری کوهبنان ایشان{آیت‌الله حسن‌زاد آملی} انسانی فرهیخته بود که در کنار تمام علوم، وارسته و باتقوا بود؛ عالمی که جامعیت و بصیرت داشت، همواره ولایت‌مدار بود؛ به‌گونه‌ای که مطالب و نوشته های بسیار ارزشمندی در مورد ولی امر مسلمین جهان دارند.
حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی رفسنجان کار او{شهید علی لندی} شبیه بسیجیان دفاع مقدس بود که با کمال شجاعت وارد آتش شد و جان دو نفر را نجات داد. او حسین فهمیده زمان ماست و هر دو در زمان خویش این نکته را متذکر شدند که مرد بودن به سن و سال نیست؛ بلکه به شناخت تکلیف و عمل به موقع است.
حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی سیرجان

ملت ایران راه خود را ادامه می‌دهد؛ اما فرصت‌سوزی آژانس هسته‌ای برای رفع موانع برجام و زیاده‌خواهی آمریکا مشکل را برای خودشان بیشتر می‌کند و نظام اسلامی هرگز در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و راه روشن است؛ اما آژانس هسته‌ای مباحث تکراری را دارد و آمریکا هم به‌دنبال زیاده‌خواهی در برجام است.

هدف آمریکا و غرب از همان ابتدا این بود که هم تحریم‌های ظالمانه را بر ایران تحمیل کنند و هم به‌نحوی از ایران بخواهند که تعهدات خود را برای محدودیت‌های هسته‌ای اجرا کند؛ اما ملت ایران با اتحاد و قدرت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فشارهای آمریکا همچنان ایستاده و تا احقاق حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری انار سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی فهرج

آنچه اکنون در مرزهای شمال غربی ایران مشاهده میشود، شکل گیری یک اتحاد نامرئی بین آمریکا، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و رژیم صهیونیستی است و هدف گذاری آن ایجاد یک تغییر ژئوپولیتیک با نتایج راهبردی علیه دو‌ کشور ایران و روسیه است.

اقدامات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه آمریکایی - اسرائیلی می دهد که در آن اردوغان به نوعی و علی اف به نوعی دیگر به «بازی» گرفته شده اند؛ اما این برای ایران و روسیه یک بازی نیست تا بتوانند آن را نادیده بگیرند.

هرگونه توطئه برای تغییر در مرزهای شمال ایران قابل تحمل نخواهد بود و قطعا ایران انقلابی اجازه نخواهد داد رژیم منحوس صهیونیستی از این موقعیت سوء استفاده کند چرا که دست ایران برای تنبیه اسراییل غاصب در سراسر منطقه غرب آسیا باز است.

حجت الاسلام علي عليدادي سليماني رابر

مثلث آمریکا، اروپا و آژانس بازی تکراری از نو آغاز کرده اند و قصد دارند از سوی واکنش هاي دولت جدید را بسنجند و از سوي ديگر براي مذاكرات احتمالي آينده برگ برنده ای جستجو کنند.

ادعایی بی اساس  و بدون منطق مدير كل آژانس هسته اي کاملا همسو با کاخ سفید علیه فعالیت های صلح آمیزهسته اي  ایران  ايراد مي شود.

مثلث مذكور براي مذاكرات آينده، با عطش زياد ولي باقيافه طلبكارانه تقلاهايي را صورت مي دهند تا دست خالي نباشند اما بايد بدانند آن سبو شكست و آن پيمانه ريخت، سياست خارجي دولت سيزدهم معطل برجام نخواهد ماند.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)