کد خبر: ۴۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: شیوه ارزیابی رصد و پایش کسب و کار در این استان با استان های دیگر کاملا متفاوت است و این امر مانند پتک بر سر کرمان فرود آمده در حالی که مبنای پایش کسب و کار باید متناسب با واقعیت این استان باشد.

استاندار: شیوه ارزیابی رصد و پایش کسب و کار در کرمان متفاوت است

استاندار کرمان گفت: شیوه ارزیابی رصد و پایش کسب و کار در این استان با استان های دیگر کاملا متفاوت است و این امر مانند پتک بر سر کرمان فرود آمده در حالی که مبنای پایش کسب و کار باید متناسب با واقعیت این استان باشد.

علی زینی وند روز چهارشنبه در هشتمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث برنامه بودجه و پیش بینی که برای رشد اقتصادی ۸.۲ درصدی صورت گرفته؛ اقدامات خوبی انجام شده است افزود: وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت شهرستان ها تعریف شده است. 

وی ادامه داد: در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برنامه استان کرمان به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و باید پیشبرد برنامه های اقتصادی رصد شود و یک گارگروه و کمیته ویژه در این زمینه تعریف تا رصد و پایش به درستی انجام شود و مورد تاکید جدی ما است که دستگاه‌ها به این مهم توجه کنند. 

استاندار کرمان با بیان اینکه جمع آوری آمار و تجمیع موانع کار خوبی است اما اگر تبدیل به نتیجه نشود؛ فایده ای ندارد تصریح کرد: یکی از ماموریت های کمیته این باشد که همه کارهایی که از قبل وجود داشته است، جمع آوری و در زیر مجموعه های تخصصی بررسی شوند و همه دستگاه‌ها بر روی این مهم وقت بذارند. 

 زینی وند با اشاره به اینکه تنها استانی بودیم که کارگروه شعار سال را تشکیل دادیم گفت: از کارهای فرمالیته در حوزه تجمیع موانع پرهیز شود و نامه نویسی و گزارش نویسی لوازم کار است اما کافی نیست و باید خروجی کارگروه به نتایج مطلوب منجر شود. 

وی با اشاره به پیشرفت پروژه ها گفت: در شش ماهه در حوزه اشتغال و پیشرفت فیزیکی پروژه ها توجیحاتی از جمله افزایش اعتبارات و غیره را داریم اما مهرماه هم تمام شد و باید دستگاه‌ها به صورت جدی تر در این زمینه ورود کنند و پروژه ها و دستگاه‌هایی که در این زمینه ضعیف هستند باید شفاف اطلاع رسانی شوند. 

استاندار کرمان با بیان ابنکه تحقق اهداف در مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری به نحوه مطلوب پیش می رود بیان داشت: باید فرضمان این باشد که شرایط جذب سرمایه گذار خارجی و تعاملات خارجی تسهیل شود و اگر به تعامل برسیم با یک حجمی از سرمایه گذاری خارجی می رسیم و باید زمینه سرمایه گذاری خارجی در استان فراهم شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)