کد خبر: ۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان با اشاره به مطالبه استفاده از جوانان برای مدیریت های این استان گفت: در حوزه مدیریت نیز مطالبه بحقی مطرح شده و باید در همه نقاط از جمله جنوب و شرق کرمان توازن مدیریتی ایجاد شود.

استاندار: توازن مدیریتی در کرمان برقرار می شود

استاندار کرمان با اشاره به مطالبه استفاده از جوانان برای مدیریت های این استان گفت: در حوزه مدیریت نیز مطالبه بحقی مطرح شده و باید در همه نقاط از جمله جنوب و شرق کرمان توازن مدیریتی ایجاد شود.

به گزارش ایرنا علی زینی وند روز چهارشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده کنکور ۱۴۰۰ شهرستان های جنوبی استان کرمان افزود: در راستای مطالبات مردم این منطقه اسنادی امضا شده که مدیریت ارشد استان برای توازن بخشی در کرمان باید به آن پایبند باشد و برای توازن بخشی، باید تبعیض مثبت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در دولت جدید نیز با توجه شعارها و اهداف آیت الله رئیسی حتما این رویکرد با شدت بیشتر اتفاق می افتد.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید در طول پنج سال آینده شاهد دگرگونی در مناطق جنوبی این استان باشیم تاکید کرد: هر چند این دگرگونی با بودجه دولت اتفاق نمی افتد، باید با حضور شرکت ها و بخش خصوصی انجام شود که در حوزه معادن اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی اظهار داشت: معین های اقتصادی نیز باید تمام قد پای کار بیایند، سه شرکت بزرگ صنعتی و معدنی باید هلدینگ گردشگری و کشاورزی در منطقه تاسیس کنند، اما شرکت ها نباید به فعالیت در این مناطق نگاه سود دهی داشته باشند و این وظیفه و مسئولیت اجتماعی آنها است.

زینی وند با اشاره به اینکه بخش عمده ای از حقوق دولتی معادن از استان کرمان است افزود: اما قوانین اجازه گرفتن این حقوق را نمی دهد و ما راهکاری تعریف کردیم که به اندازه پنج سال بودجه دولت پول از شرکت های بزرگ معدنی به استان می آوریم.

وی بیان کرد: خارج از امکانات دولتی ۱۲ هزار شغل با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصدی با کمک شبکه هایی نظیر بسیج سازندگی، کمیته امداد، بانک رسالت و ۱۸ هزار شغل نیز زیر نظر بنیاد برکت تعریف شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: دولت تغییر کرده و حتما در درون مدیریت ها از صدر تا ذیل تغییرها انجام می شود و زمینه برای تغییرات سریع حضور نیروهای تازه نفس، با انگیزه و متناسب با شرایط کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: مردم به تغییرات کار ندارند، آنها یک نظام بنام جمهوری اسلامی می شناسند که در راس آن مقام معظم رهبری است و ذیل آن نیز باید کار کنند و اگر مدیری تا روز که امضای آن اعتبار دارد، کم کاری کند، نامردی، بد اخلاقی و غیرشرعی است.

زینی وند گفت: کسانی که مطالبه تغییر دارند یادشان باشد که در نظام اسلامی هستیم و ادبیات آنها متناسب با رهبری و با اخلاق و بدور از تخریب باشد و مدیران تا زمانی که در منصب هستند باید محکم کار خودشان را انجام دهند و کم کاری را از آنها نمی پذیریم.

وی بیان کرد: سه درصد از مردم دنبال سیاسی کاری و جناحی هستند، ۹۷ درصد از مردم می خواهند کار و ارزش های آنها حفظ شود، اوضاع زندگی آنها بهتر و فرامین رهبری معظم انقلاب اجرا شود و به لحاظ شرعی و اخلاقی هر کسی که آمادگی نداشته باشد نیابد مسئولیت بپذیرد و در هر تغییری تبدیل به احسن باید انجام شود.

استاندار کرمان با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این سردار بزرگ پیوند خوبی بین همه نقاط استان کرمان برقرار کرد و دانش آموزان حتما مقطع خاطرات کوچ عشایر و زندگی روستایی را بخوانند و ببینند در دل عشایر کوچ رو یک انسان جهانی می تواند سالها برای ما تولید، غرور، مردانگ، صداقت و غیره کند.

وی افزود: پتانسیل و ظرفیت اصلی در همه جوامع نیروی انسانی است که اگر آموزش دیده، مجهز به دانش و کاردان و فن آموخته باشد، در آینده کاملا وضعیت منطقه را تغییر می دهند.

زینی وند اظهار داشت: شرکت گهر زمین بسیار خوب پای کار هستند و هر اقدامی در راستای مسئولیت های اجتماعی به این شرکت ارجاع داده ایم چند قدم از ما جلوتر بودند و از معین های موفق اقتصادی محسوب می شوند.

همچنین در این آیین با اهدای لوح تقدیر از برترین ها کنکور ۱۴۰۰ توسط استاندار کرمان تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)