کد خبر: ۴۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟

نماینده: با طرح صیانت موافقم، ولی باید چکش کاری شود

نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز سوم آبان ماه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: هر مکانی برای ارتقاء نیازمند ارائه طرح است و اینکه از لحاظ شکل آماده بررسی و طراحی باشد. به طور مثال برای ارتقاء شهر بروات به شهرستان باید دو بخش برای این شهر در نظر گرفته شود.
وی افزود: برای ارتقاء هر مکانی باید طرح به استان پیشنهاد داده شود و کارشناسان تقسیمات کشوری استان طرح را بررسی و تصویب کنند سپس طرح به کشور ارسال شده و در صورت تایید وزارت کشور طرح وارد پروسه مربوط به تقسیمات کشوری می شود .
غضنفرآبادی بیان کرد: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با اشاره به ارتقاء بخش روداب غربی به شهر بیان کرد: در بحث ارتقاء روداب غربی طرح وارد وزارت کشور شده و در صورت موافقت دولت در بحث تقسیمات کشوری مشکل این بخش نیز حل خواهد شد.
وی در ادامه به طرح صیانت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: بنده موافق این طرح هستم و امروز هم در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار می گیرد. البته با برخی مواد این طرح مخالف هستم اما کلیات طرح خوب است و نیازمند چکش کاری است. باید کار کارشناسی دقیق صورت گرفته و نیازمندی داخل تامین شود و کمک کند فضای مجازی مورد تاخت و تازه‌ برخی از جریان های ضد انقلاب قرار نگیرد.
غضنفرآبادی با اشاره به خشکسالی های پی در پی و خطرناک و از مدار خارج شدن بسیاری از موتورپمپ ها و قنوات بیان کرد: مسئولان باید به انتقال آب از خلیج فارس برای شرق استان کرمان توجه کنند و فکری برای کم آبی شود. تنها راه انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان است و در غیر این صورت در آینده نه چندان دور مناطق خالی از سکنه خواهد شد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)