کد خبر: ۴۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده زرند و کوهبنان
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با تأکید بر اینکه پیگیری احداث کارخانجات سرب و روی و جاده مواصلاتی هستیم گرچه در برگزاری مزایده‌ها کوتاهی شد، گفت: احداث جاده کوهبنان به زرند و مرکز استان از جمله دغدغه‌ها هست لذا جلسات مکرری برگزار شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با تأکید بر اینکه پیگیری احداث کارخانجات سرب و روی و جاده مواصلاتی هستیم گرچه در برگزاری مزایده‌ها کوتاهی شد، گفت: احداث جاده کوهبنان به زرند و مرکز استان از جمله دغدغه‌ها هست لذا جلسات مکرری برگزار شده است.
به گزارش  فارس عفت شریعتی‌کوهبنانی امروز در سومین نشست با اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کوهبنان اظهار داشت: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان هست، ولی کمتر مورد توجه قرار گرفته که جا دارد همگان تلاش کنند تا شاهد رشد و پیشرفت شهرستان باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس افزود: جا دارد جلسات فصلی شورای شهر با حضور ائمه جمعه، مسئولین قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای بانک‌ها و مدیران ادارات برگزار شود تا با رفع موانع خدمت‌رسانی سهل‌تر و بهتر به مردم صورت پذیرد.
وی با تأکید بر اینکه پیگیری احداث کارخانجات سرب و روی و جاده مواصلاتی هستیم گرچه در برگزاری مزایده‌ها کوتاهی شد، افزود: احداث جاده کوهبنان به زرند و مرکز استان از جمله دغدغه‌ها هست لذا جلسات مکرری برگزار شده است.
شریعتی با بیان اینکه اگر به ظرفیت‌های کوهبنان در عرصه‌های مختلف توجه می‌شد امروز شاهد شهرستانی پیشرفته و رشد یافته بودیم، تصریح کرد: واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به شرکت دالاهو واقعیت ندارد که این مهم به اطلاع نماینده کارگران معادن هم رسیده لذا نباید به شایعات فضای مجازی توجه کرد.
وی تاکید کرد: تاکنون دو بار کارخانه سرب و روی کوهبنان به مزایده گذاشته شده در مرتبه سوم هم تعداد شرکت کنندگان در مزایده دو نفر بود که منتفی شد لذا در مرحله بعدی تلاش خواهد شد که مزایده صورت پذیرد.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرک صنعتی در حال حاضر مشکل آب دارد که به‌زودی مرتفع حل خواهد شد تا کارخانه سرب و روی شرکت فلات آریا راه‌اندازی شود و مقدمات کارخانه سرب و روی فراهم شود.
وی با بیان اینکه شرکت صبا نور هم همانند سایر شرکت‌ها باید در مزایده شرکت کند تا در صورت برنده شدن کار را ادامه بدهد، گفت: در راستای جاده هم پیگیری و مقرر شد جدول بودجه اصلاح شود تا از طریق ماده ۵۶ اعتبارات جاده واریز شود.
سیدفهیم روح‌الامینی رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: پیگیری جهت اخذ حکم شهردار کوهبنان و شروع به کار وی برای برنامه‌ریزی منسجم به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان ضروری است.
وی تاکید کرد: سیل‌بند‌های اطراف شهر با توجه به شیب تند منطقه مستعد خسارات احتمالی هستند در حالی که سیل‌بند‌های اطراف شهر از استحکام خاص برخوردار نیستند لذا باید طرح جامع سیل‌بند‌ها از ناحیه ستاد بحران صورت پذیرد.
رئیس شورای شهر کوهبنان تصریح کرد: بحث قیر رایگان برای آسفالت کوچه‌ها باید پیگیری شود، زیرا بیش از ۹۵ درصد کوچه‌ها در زلزله دچار خسارت جدی و خاکی شدند که نیاز به اعتبارات خاص و ویژه است.
حجت‌الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: بحث شهردار محله در دستور کار قرار دارد تا سند جامع پیشرفت محلات تدوین شود و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گیرد.
وی تاکید کرد: خاک مورد نیاز برای احداث کارخانه کاشی در کوهبنان وجود دارد که اگر مشکل جاده مرتفع شود سرمایه‌گذاران با رغبت بیشتری در شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)