کد خبر: ۴۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار کرمان با بیان اینکه موفقیت‌های دوره‌های پیشین مدیریت شهری را با قدرت ادامه می‌دهیم گفت: ضمن اینکه هشت اصل کلی را در این دوره از مدیریت شهری پیگیری می‌کنم. سعید شعرباف تبریزی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان افزود: اولویت نخست کار، شفافیت حداکثری در شهرداری کرمان خواهد بود، ما هیچ چیز پنهانی از مردم نداریم و براساس اصول جمهوری اسلامی و در کمال شفافیت با مردم سخن خواهیم گفت.

شهردار کرمان با بیان اینکه موفقیت‌های دوره‌های پیشین مدیریت شهری را با قدرت ادامه می‌دهیم گفت: ضمن اینکه هشت اصل کلی را در این دوره از مدیریت شهری پیگیری می‌کنم.
به گزارش ایرنا، سعید شعرباف تبریزی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان افزود: اولویت نخست کار، شفافیت حداکثری در شهرداری کرمان خواهد بود، ما هیچ چیز پنهانی از مردم نداریم و براساس اصول جمهوری اسلامی و در کمال شفافیت با مردم سخن خواهیم گفت.
وی ادامه داد: در اطلاعات، داده، اولویت سنجی، طراحی، بهره برداری و نظارت هیچ چیزی به اندازه مردم و شفافیت کمک حال ما نخواهد بود که به عنوان تعهد نخست ما است.
شهردار کرمان با بیان اینکه بر اساس اصل دوم تلاش خواهیم کرد به سمت احیای هویت جهان شهری کرمان حرکت کنیم اظهار داشت: کرمان مهد تمدن ایران، پهلوانی و مقاومت است و مفهوم مقاومت در این شهر از تاریخ باستانی تا اسم کالبد و تاریخچه پهلوانان نامی و بچه‌های خط شکن لشکر ۴۱ ثارالله گرفته تا چهره بین المللی مقاومت شهید سلیمانی تنیده شده است.
وی یادآور شد: مقاومت انتخاب نیست بلکه ماهیت و شالوده شهر با آن تنیده شده لذا باید همه توانمان را به کار بگیریم تا این هویت ارتقا یابد.
شعرباف تبریزی افزود: اصل دیگر برنامه‌های شهرداری اولویت دادن به مظلومان و محرومان در تمامی برنامه‌ها است و افرادی که با سیاست‌های حاکمیتی به استضعاف کشیده شده باشند، به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی نعمتان انقلاب هستند که ما وظیفه داریم رفع محرومیت از آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی بیان داشت: اولویت چهارم شهرداری کرمان تلاش برای مدیریت عالمانه نخبگان و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است که کرمان در ظرفیت‌های مادی، انسانی، خیران، هنر و ادب بی نظیر است لذا باید از سرمایه انسانی ساکنان داخل و خارج شهر کمک بگیریم.
شهردار کرمان تصریح کرد: تلاش برای تسهیل امور مردم بویژه حوزه معیشت، تفریح، زنان و ورزش‌های محلی باید تسهیل و گسترش یابد، علاوه بر استقبال از حضور صاحبان سرمایه در کرمان، سرمایه گذاری علاقمندان را با تصمیمی قاطع گسترش می‌دهیم تا درآمد‌های مدیریت شهری ارتقا یابد.
وی گفت: تعامل با مدیران با مرکزیت نماینده، ولی فقیه در استان کرمان پیگیری می‌شود و در دست یاری به سوی همه دراز می‌کنیم.
شعرباف تبریزی عنوان کرد: براساس نمونه‌ای از مکتب شهید سلیمانی، شهردار یک جناح نیستم و شهردار همه شهر خواهم بود لذا این امر باید در همه سطوح شهری دیده شود.
وی تاکید کرد: از روح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدد می‌طلبم که بی شک تدبیر این شهید در شهر کرمان وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)