کد خبر: ۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه استان کرمان: پیشنهاد ما برگزاری دومین سالگرد از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی صاحب مکتب است و ما اعتقاد داریم ایشان باید محور عمل گرایی جبهه انقلاب قرار بگیرد و این صرفاً در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیست. سردار حسین معروفی ظهر امروز ۱۰ آبان ماه در جلسه برنامه ریزی دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور زینب سلیمانی در کرمان گفت: شهید سلیمانی محور وحدت جهان اسلام و ملت ایران است و حاج قاسم مصونیت افزا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی صاحب مکتب است و ما اعتقاد داریم ایشان باید محور عمل گرایی جبهه انقلاب قرار بگیرد و این صرفاً در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیست.
به گزارش ایسنا سردار حسین معروفی ظهر امروز ۱۰ آبان ماه در جلسه برنامه ریزی دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور زینب سلیمانی در کرمان گفت: شهید سلیمانی محور وحدت جهان اسلام و ملت ایران است و حاج قاسم مصونیت افزا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: امسال در سالگرد دوم یک حرکت متفاوتی شاهد خواهیم بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر لزوم نهادینه کردن اندیشه زیبای شهید سلیمانی تاکید کرد و در ادامه افزود: ارادت نسبت به حاج قاسم از ۱۳ دی سال ۹۸ به وجود نیامد بلکه این ارادت از سال ۶۱ در ثاراللهیان نهادینه شد و ادامه خواهد یافت.
وی با بیان این مطلب که نگاه ما به این شخصیت بزرگ نگاه مرید و مرادی است و این از تعصب نیست، تصریح کرد: شهید سلیمانی صاحب مکتب است و ما اعتقاد داریم ایشان باید محور عمل گرایی جبهه انقلاب قرار بگیرد و این صرفاً در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیست.
معروفی تأکید کرد: تلاش ما برای نهادینه کردن اندیشه زیبای اوست و اعتقاد داریم نباید شهید سلیمانی را در گذشته متوقف کرد و یا گذشته را رها کنیم و حال را بگیریم بلکه گذشته زیبای او را با حال تاثیرگذار او برای جهان تلفیق و آینده را برای نظام ترسیم کنیم و این بدون اندیشه نمی‌شود.
وی با بیان اینکه بنیاد مکتب حاج قاسم با یک فلسفه‌ای تأسیس شده و آن ترویج این مکتب و آرمان است، اضافه کرد: به لحاظ قانونی، شرعی و اخلاقی موظف هستیم برای بنیاد کار کنیم و در خدمت مکتب باشیم تا رسالت اصلی خود را به نتیجه برساند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سالگرد دوم شهادت حاج قاسم با یکسری تغییرات و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: پیشنهاد ما این است که مراسم از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه به مدت ۷ روز برگزار شود.
وی رونمایی از طرح جامع گلزار شهدا و کلنگ زنی فاز اول آن، رونمایی از گذر شهید سلیمانی به طول ۷۰۰ متر با ایجاد نمایشگاهی جهت معرفی شهید در مسیر میدان بسیج تا چهار راه پاسداران را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.
معروفی رونمایی از طرح المان میدان شهید سلیمانی، نامگذاری زیرگذار آزادی به نام شهدای تشییع، نصب تابلو پایتخت مقاومت در ورودی‌های شهر و استان کرمان، تشکیل ستاد مردمی، راه اندازی موکب از میدان شهدا تا گلزار شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی، برگزاری مراسم ویژه در ۲۲۰۰ مسجد، راه اندازی ستاد اسکان، راه اندازی ستاد موکب ها، برپایی نمایشگاه عکس، فضاسازی شهری، برگزاری محافل ادبی، برگزاری جشنواره‌های هنر، برگزاری دو همایش و ... را از دیگر برنامه‌های سالگرد برشمرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)