کد خبر: ۴۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
روزنامه اطلاعات: باید به مدیران شهرداری سیرجان تبریک گفت
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که در اردن در حال برگزاری است به عنوان نماینده فوتبال کشورمان شرکت کرده است. مسابقاتی که با حضور چهار تیم شهرداری سیرجان، بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود. تیم شهرداری سیرجان در اولین دیدار خود به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان رفت و به برتری دو بر یک دست یافت.

روزنامه اطلاعات دریادداشتی نوشت: تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که در اردن در حال برگزاری است به عنوان نماینده فوتبال کشورمان شرکت کرده است.
مسابقاتی که با حضور چهار تیم شهرداری سیرجان، بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود. تیم شهرداری سیرجان در اولین دیدار خود به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان رفت و به برتری دو بر یک دست یافت.
این اولین حضور فوتبال باشگاهی زنان ایران در مسابقات آسیایی است که شهرداری سیرجان توانست افتخار حضور در این رقابت‌ها را داشته باشد و نام خود را در تاریخ فوتبال کشور ثبت کند.
باید به مدیران و مسئولین شهرداری سیرجان به خاطر راه‌اندازی این تیم فوتبال و مهمتر از آن استمرار در ادامه فعالیت آن تبریک گفت. این تیم از سال ۹۱ تأسیس شده و از همان ابتدا جزو مدعیان قهرمانی لیگ فوتبال زنان بوده است و مدیران شهرداری این شهر و مسئولین باشگاه همواره حامی مادی و معنوی این تیم بوده‌اند که به دلایل مختلف نیاز به حمایت بیشتری نسبت به تیم‌های فوتبال مردان دارند.
آیا مدیران و مسئولین شهرداری سیرجان نمی‌توانستند برای خودنمایی و بیشتر دیده شدن به جای تیم فوتبال زنان اقدام به راه‌اندازی تیم فوتبال مردان کنند و بودجه و امکانات بیشتری را هزینه کنند و هر روز در رسانه‌ها مصاحبه داشته باشند؟
آن‌ها علیرغم وسوسه انگیز بودن شهرت، ترجیح دادند بودجه شهرداری شهر را در راه درست و در راستای وظایف اجتماعی تربیت بدنی شهرداری هزینه کنند. به دلیل مشکلاتی که در راه‌اندازی و گسترش ورزش بانوان وجود دارد، شک نداشته باشید که برای استمرار فعالیت این تیم، اگر هدفگذاری و بینش درست مدیران شهرداری شهر و باشگاه نبود، تا کنون بساط این تیم جمع شده بود و تیمی به نام شهرداری سیرجان وجود نداشت.
فراهم کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و رویارویی با ذهنیت‌های غلط در حوزه ورزش بانوان، گاهی چنان سخت و غیر قابل تحمل می‌شود که بسیاری از علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه را فراری می‌دهد. امیدواریم این حرکت شهرداری سیرجان که بدون هیاهو و خودنمایی انجام شده است، الگویی باشد برای افراد و سازمان‌هایی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)