کد خبر: ۴۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سردار معروفی عنوان کرد:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج در بحران ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، عنوان کرد: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده و درب بسیج به روی همه عاشقان انقلاب و ایران اسلامی باز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج در بحران ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، عنوان کرد: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده و درب بسیج به روی همه عاشقان انقلاب و ایران اسلامی باز است.
به گزارش ایسنا سردار حسین معروفی صبح امروز ۲۵ آبان ماه در نشست خبری هفته بسیج گفت: پایه بسیج مکتبی، عاشورایی و انقلابی است و بسیج یک فرهنگ، تفکر، ایده و منطق عاشورایی است.
وی بسیج را بن بست شکن دانست و اظهار کرد: نگاه بسیج جامع الاطراف است و بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و ضلع فلسفه وجودی سپاه، بسیج است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را ولایی باور می‌داند و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بزرگ سردار شهید سلیمانی، ولایی باور بود و ایشان یک بسیجی واقعی بود.
وی با تبیین ویژگی‌های بسیج عنوان کرد: بسیج محاسبه گر و فرصت طلب نیست و به منافع خود نگاه نمی‌کند، بسیج خانه انقلاب است.
معروفی با بیان اینکه بسیج در بحران ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، عنوان کرد: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده و درب بسیج به روی همه عاشقان انقلاب و ایران اسلامی باز است.
وی خروجی بسیج را معیار دانست، نه ورودی آن و در ادامه تصریح کرد: بسیج کارخانه انسان سازی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه در استان عنوان کرد: سپاه ثارالله با نگاه رسالت نه با نگاه وظیفه در استان کار می‌کند، نمی‌توانیم از کنار مشکلات مردم به سادگی بگذریم و هر مسئولی این چنین باشد، انقلابی نیست.
وی از نهضت آبرسانی مرد میدان سخن به میان آورد و تصریح کرد: تامین آب شرب و کشاورزی روستاییان را با تعریف اطلس آب، بیش از ۳۰۰ روستا در دستور کار قرار دادیم.
معروفی در ادامه از بی مهری‌ها انتقاد کرد و گفت: به دنبال پرچم زدن نیستیم و ما به دنبال استاندار شدن و وکیل شدن نیستیم و مبنای فکری ما نوکری مردم و امیدآفرینی در جامعه است.
وی ارتقاء بهداشت، اشتغال زایی، احداث مسکن محرومین، خدمات اجتماعی، آزادی زنذانیان غیرعمد، تامین جهیزیه، خدمات فرهنگی، عملی کردن گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر اولویت‌های سپاه ثارالله استان کرمان برشمرد و افزود: اگر همه طرح شهید سلیمانی را جدی می‌گرفتیم اکنون زنجیره کرونا قطع شده بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ساماندهی ۳۲۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی، صدور مجوز ۱۰۰۰ گروه جهادی، راه اندازی ۲۳۸ صندوق قرض الحسنه و تاسیس و تکمیل ۳۹ تعاونی اشتغال زا، ساخت، تعمیر و تکمیل ۱۸۰۰ مسکن محرومین و مددجویان، احیای ۸۰ رشته قنات، آبرسانی به ۱۹۷ روستا تا پایان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، احداث و تکمیل ۱۴۲ باب مدرسه، راه اندازی ۱۵ گارگاه اشتغال، احداث ۱۲ سوله ورزشی، ۲۸ خانه عالم و ... را از اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در یک سال گذشته برشمرد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: حدود ۳۰۰۰ برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود که ۷۶ مورد آن محوری است.
معروفی سلامت جامعه را در واکسیناسیون همه مردم دانست و بیان کرد: مردم را ترغیب به تزریق واکسن کرونا کنید. دلیلی بر نزدن آن نمی‌بینیم و واکسیناسیون آمار فوتی‌های ناشی از کرونا را کاهش می‌دهد. اگر مردم از واکسیناسیون استقبال کنند، ما ۲۴ ساعته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون مردم را انجام می‌دهیم و به روستا‌ها برای این مهم نیز خواهیم رفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه حاشیه شهر کرمان باید ساماندهی شود، در ادامه گفت: از موضوع طلاق به سادگی نگذرید. ما سرگرم کار‌های سیاسی شدیم و به این توجه نکردیم که چرا آستانه تحمل جوانان پایین آمده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)