کد خبر: ۴۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه بسیج این است که انقلاب با مردم تعریف می‌شود و در هر عرصه‌ای سنگ جلوی مردم را بلند می‌کند، گفت: ما نمی‌خواهیم میز کسی را بگیریم و دنبال مسئولیت‌ها نیستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه بسیج این است که انقلاب با مردم تعریف می‌شود و در هر عرصه‌ای سنگ جلوی مردم را بلند می‌کند، گفت: ما نمی‌خواهیم میز کسی را بگیریم و دنبال مسئولیت‌ها نیستیم.
به گزارش ایسنا سردار حسین معروفی شامگاه ۲۹ آبان ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های بسیج در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فکر، فرهنگ، ایده و آرمان است؛ حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب با تبعیت از پیامبر اعظم (ص) بسیج را بنیان نهاد و روزی که بسیج مستضعفان پایه گذاری شد کسی اثرات آن را نمی‌دانست، اما در طول دوران دفاع مقدس در جای جای ایران اسلامی در عرصه جنگ‌های سخت و نرم و حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و علمی حضور معنادار بسیج در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امروز بسیج مستضعفان خارج از ایران و در کشور‌های اسلامی پایه گذاری شده، افزود: اگر در عراق مردم با فرمان مراجع تقلید و با نگاه حاج قاسم سلیمانی فتنه‌ها را مدیریت می‌کنند با تبعیت از نظام سیاسی و الگوبرداری از بسیج مستضعفان است.
معروفی تصریح کرد: یک عرصه بسیج، عرصه دفاعی و امنیتی است و اگر همزمان که در زمان محاصره همه جانبه دشمنان هستیم جزو کشور‌های تراز اول دفاعی نیز قرار داریم، با همین نگاه بسیج است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه نگاه بسیج، توسل، توکل و بن بست شکنی است، بیان کرد: فرمول اصلی بسیج مکتبی، انقلابی، مردمی بودن، اخلاص در عمل، غیر محافظه‌کار و غیرمحاسبه گر و جهاد به خاطر خداست.
وی با اشاره به اینکه بسیج در حوزه سیاسی محافظه کار نیست، یادآور شد: مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها، حاج قاسم سلیمانی است و حاج قاسم خروجی بسیج در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، ولایت باوری، رفاقت در مکتب، آرمان خواهی، معنویت و تهجد است.
معروفی با بیان اینکه نگاه بسیج این است که انقلاب با مردم تعریف می‌شود و در هر عرصه‌ای سنگ جلوی مردم را بلند می‌کند، گفت: ما نمی‌خواهیم میز کسی را بگیریم و دنبال مسئولیت‌ها نیستیم، ما نوکر مردم هستیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه پزشکی و بهداشتی، افزود: در حوزه کرونا سینه سپر کردن بسیج را دیدید و ما امروز نگران کسانی هستیم که برخی هنوز واکسن نزدند. ما شبانه روز آماده هستیم به دورترین نقاط نیروهایمان را بفرستیم تا همه مردم واکسن بزنند چرا که حق الناس است کسی که واکسن نزند و دیگران را بیمار کند.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی شعار نیست. حکم، فرمان و فتوا است، اگر به چشم حکم به فرمایشات رهبر انقلاب نگاه کنیم به بن بست نمی‌خوریم به شرطی که بتوانیم این جهاد را گسترش دهیم. امروز در کنار جنگ روانی جنگ اقتصادی را داریم و دشمن با همه وجود هجوم می‌آورد و دیده بانی تیزبین انقلاب می‌بیند که دشمن کجا را هدف قرار داده است.
معروفی در ادامه با اشاره به نمایشگاه دستاورد‌های بسیج گفت: فلسفه این نمایشگاه اشتغال است و در واقع فلسفه صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی ما با مشارکت مردم، ایجاد اشتغال خرد بوده است.
وی افزود: در هفته بسیج از رفسنجان افتتاحیه شروع می‌شود. در مسکن مددجویان و محرومان و در زمینه اشتغال به‌طور ویژه ورود کردیم که در حد خودمان کار انجام دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۴۰۱ روستای استان خبر داد و گفت: اشتغال خانگی بسیج سازندگی مصداق اقتصاد مقاومتی است که می‌توانیم خیلی ازخانواده‌ها را نجات دهیم و امنیت در خانواده ایجاد و حرمت خانواده‌ها را حفظ کرده و سفره‌های مردم را رنگین کنیم و این به منزله جهاد است و به شرطی ما بتوانیم این جهاد را توسعه دهیم که همه در این شبکه قرار بگیرند و بازار را محلی تعریف کنید که این زحمت به هدر نرود و به نتیجه برسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)