کد خبر: ۴۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
پیام ریاست محترم قوه قضاییه به جشنواره رسانه و عدالت:
ریاست قوه قضاییه در پیامی به سومین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان گفت: ابتکار برگزاری سومین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» ضمن آنکه اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از مسئولین عزیز برگزاری و همکاران محترم دادگستری استان کرمان است، الگویی خواهد بود که می‌تواند بر مبنای اقتضائات بومی در سایر استان‌ها نیز اجرایی شده و دستگاه قضائی را از ظرفیت مهمِ نظرات، ایده ها، پیشنهادات و انتقادات مردم و نخبگان بهره‌مند نماید و گامی در جهت تقویت عدالت اجتماعی باشد.

رئیس قوه قضاییه در پیامی به سومین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان گفت: ابتکار برگزاری سومین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» ضمن آنکه اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از مسئولین عزیز برگزاری و همکاران محترم دادگستری استان کرمان است، الگویی خواهد بود که می‌تواند بر مبنای اقتضائات بومی در سایر استان‌ها نیز اجرایی شده و دستگاه قضائی را از ظرفیت مهمِ نظرات، ایده ها، پیشنهادات و انتقادات مردم و نخبگان بهره‌مند نماید و گامی در جهت تقویت عدالت اجتماعی باشد.
به گزارش گفتارنو در پیام حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به سومین جشنواره رسانه و عدالت آمده است: با سلام و درود به روح پرفتوح و نورانی «همه شهدای اسلام و شهدای راه حق و عدل» و با درود ویژه به شهدای قهرمانِ خطه شهید پرور و سلحشور کرمان و به خصوص سردار سرافراز رشید اسلام و ایران اسلامی، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که افتخار جهان اسلام و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر گیتی است.
در ادامه این پیام آمده است: سرمایه‌ی اعتماد مردمی به نهاد عدالت گستر و خدمتگزاران عدالت آفرین، پشتوانه عظیمی است که به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهبری‌های داهیانه حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله تعالی) و کوشش‌های بزرگان و دلسوزانی همچون شهید بهشتی (رحمت الله علیه) توانسته قوه قضاییه را به رکنی مردمی و عدالت خواه در نظام اسلامی تبدیل کند و البته باید توجه داشت که این مسیر و این تلاش تا تحقق دستگاه قضائی تراز آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.
در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: عدالت، این گمشده عصر‌ها و دوره‌های مختلف زندگی بشر، شهد گوارایی است که کام هر انسانی را شیرین و جان او را آرام می‌کند و جزو آرمان‌های اصلی مردم ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی نیز بوده که قوه قضائیه و سایر قوا و مسئولین، سنگینی آن را بر دوش خود احساس می‌کنند و باید توجه داشت که انقلاب اسلامی با تلاش برای مقدمه سازی ظهورِ آن منجی دوران و عدالت گستر حقیقی این رسالت مقدس را بر دوش دارد.
در ادامه این پیام آمده است: رسانه‌ها می‌توانند در تحقق این آرمان بنیادین و حقیقی، نقشی بی بدیل را ایفا نموده و یاری رسان قوه قضائیه در این مسیر باشند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: هم افزایی کارکرد مهم رسانه و رسالت عدالت گستری، راهبردی است که می‌تواند با ایجاد فهم مشترک انسانی، زمینه‌ای را فراهم آورد که هر شهروند دغدغه‌مند و هر دستگاه مسئولی در جایگاه خود و در چارچوب قانونی نسبت به مسائل و موضوعات مربوط به مردم، ورود و مطالبه نموده و جامعه را به سوی تحقق عدالت سوق دهد.
این پیام چنین ادامه یافته است: ابتکار برگزاری سومین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» ضمن آنکه اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از مسئولین عزیز برگزاری و همکاران محترم دادگستری استان کرمان است، الگویی خواهد بود که می‌تواند بر مبنای اقتضائات بومی در سایر استان‌ها نیز اجرایی شده و دستگاه قضائی را از ظرفیت مهمِ نظرات، ایده ها، پیشنهادات و انتقادات مردم و نخبگان بهره‌مند نماید و گامی در جهت تقویت عدالت اجتماعی باشد.
در این پیام می‌خوانیم: در دوره «تحول و تعالی» بر آنیم تا با حرکت هدفمند، صادقانه، کارشناسی و تخصصی زمینه‌ای را فراهم آوریم که زمینه ارتباط بین رسانه‌ها و قوه قضاییه، توسعه یافته و این ظرفیت مهم در خدمت اعتلای کشور و انقلاب اسلامی قرار گیرد.
توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به مردم و نظام اسلامی را از درگاه ایزد منان مسالت داشته و برای همگان آرزوی سلامت، سعادت و عاقبت بخیری دارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)