کد خبر: ۴۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار و رئیس شورای تامین زرند با بیان اینکه رسانه‌ها باید انتقادات خود را مطرح کنند، گفت: مسئولین ظرفیت پذیرش انتقادات سازنده را دارند.

فرماندار و رئیس شورای تامین زرند با بیان اینکه رسانه‌ها باید انتقادات خود را مطرح کنند، گفت: مسئولین ظرفیت پذیرش انتقادات سازنده را دارند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  نشست مشترک خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با اعضای شورای تامین شهرستان زرند با حضور علی صادق زاده فرماندار و رئیس شورای تأمین، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب و سایر اعضای شورای تامین در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار گردید.
علی صادق زاده در ابتدا این نشست با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند برای ارتقا و توسعه همه جانبه شهرستان قدم بردارد، اظهار داشت: رسانه می‌توانند با انتقاد سازنده، فضای مدیریتی جدیدی را فراهم کند تا بتوانیم دستاورد‌های نظام و انقلاب را به گوش مردم برسانیم و از سوی دیگر تنگنا‌ها و مشکلات مردم را بیان کنیم.
اوتوسعه و اقتدار نظام اسلامی را مدیون امنیت عمومی حاصل از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر دانست و گفت: امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش مسئولین میباشد، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.
فرماندار زرند ضمن بیان خاطراتی از نحوه شهادت و بازگشت پیکر مقدس اخوی خویش (شهید حسین صادق زاده) نوجوان و جوانترین شهید آزاده کشور که در اسارت زیر شکنجه‌های شدید و بی رحمانه بعثی‌ها به فیض شهادت نائل آمد و همچنین دیگر برادر شهیدش مهدی صادق زاده، یادآور شد: امروز اگر دین شهدا جهت خدمت به مردم بر گردن ما نبود، لحظه‌ای در این پست‌ها و منسب‌ها نمی‌ماندیم.
صادق زاده با اشاره به برخی ناملایمتی ها، انتشار غیر واقعی اخبار، هجمه‌های مسموم، هدفمند و تنگ نظری‌های مغرضانه در سطح فضای مجازی و یا در بعضی از رسانه‌ها بر علیه افراد حقیقی و حقوقی، افزود: معتقدیم رسانه‌ها باید بدور از هرگونه جانبداری سیاسی، حزبی و یا شخصی، سواستفاده رسانه‌های معاند، بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را فراهم نکنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان زرند ضمن تأکید بر احترام متقابل رسانه و مسئولین افزود: تلاش ها، سماجت‌ها و پیگیری‌های خوبی برای رفع مسائل و مشکلات بر سر راه پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان داشته ایم و مسئولین تمام توان خود و حتی بیشتر از آن را برای رفع مشکلات همشهریان بکار بسته اند.
او در پایان یادآور شد: آرامش، توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان در گرو قدردان بودن و استفاده حداکثری از فرصت‌ها است، لذا فضای مجازی و رسانه‌ها می‌توانند در این امر راهگشا و یاری دهنده مسئولین باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)