کد خبر: ۴۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مرور سریع: ائمه جمعه استان در خطبه‌های خود چه گفتند؟
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های نماز جمعه دیروز موارد زیر را مد نظر خود قرار دادند. جدول خلاصه اظهارات را مشاهده کنید.

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های نماز جمعه دیروز موارد زیر را مد نظر خود قرار دادند. جدول خلاصه اظهارات را مشاهده کنید.

منبع: ایرنا و آرمان کرمان

نام شهر نام خطیب خلاصه اظهارات
کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی

معرفت، شناخت و دشمن شناسی دانشجویان، در شرایط پس از کودتا ۱۳۳۲ در دوران ستمشاهی، آنان را برآن داشت که اعتراض کنند و جنبش دانشجویی صدای خود را به استکبار رساند و در این راستا افرادی به درجه شهادت رسیدند.

کم آبی امروز یکی از مهمترین مسائل دنیاست و کشور ما باید به علت وجود در کمربند خشک و نیمه خشک جهان آن را جدی تر بگیرد؛ وجود میانگین یک سوم بارندگی دنیا در کشور، ما را در ردیف کشورهای کم آب قرار داده است.

جیرفت حجت‌الاسلام میثم تارم نظام مذاکرات در حال انجام با ۱+۴ را مذاکره رفع تحریم می‌داند و بر این اساس در مذاکره حاضر شده است.
سیرجان حجت الاسلام سید احمد حسینی ایستادگی تیم مذاکره­ کننده پای اصول و ارزش های نظام قابل تقدیر است.
کهنوج حجت الاسلام احمد نجنو انتظار مردم از دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی این است که  فرمان رهبری معطل نماند و جلوی حقوق های نجومی گرفته شود.
انار حجت الاسلام منتظری مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در وین فقط برای رفع تحریم هاست و غربی ها باید اطمینان دهند که تحریم ها رفع می شود؛ ملت ایران با تهدیدات نظامی، تحریم و فشار هرگز تسلیم استکبار جهانی نمی شود.
قلعه گنج حجت الاسلام رضا احمدی نیک جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تسلیم تهدید نظامی، تحریم و فشار نمی شود، و غرب هم بداند اولویت دولت جدید بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون نگر است.
تعلل در انتخاب استاندار کرمان به ضرر مردم و منطقه است که باید رئیس جمهور و هیات وزیران با برنامه، تدبیر و اقدامی جهادی و انقلابی مردم و مسئولان را از این بلا تکلیفی در بیارند چرا که استان کرمان، استاندار و مدیرانی انقلابی، جهادی، پرتلاش و با انگیزه می خواهد که محرومیت ها عقب ماندگی های فراوان جنوب کرمان را رفع کنند.
  حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی

اولویت اول دولت سیزدهم اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون گر است نگرش به بیرون اول به همسایگان و همه کشورها است؛ دولت سیزدهم به میدان مذاکره و دیپلماسی آمده است که فاصله ای با میدان ندارد.

در دولت سیزدهم اشتباهات گذشته تکرار نمی شود و غرب هم باید پاسخ قصور خود را بپردازد و در این زمینه انتظار این است مذاکره کنندگان هسته ای بر اساس مسیر عزت، حکمت، مصلحت حرکت کنند و هیچ گاه تسلیم زیاد خواهی دشمنان نخواهد بود و همانگونه در میدان، دشمن را زمین گیر و شکست دادند در بحث دیپلماسی دشمن را نا امید و مایوس، شکست خورده خواهیم دید.

فهرج حجت الاسلام رضا آقاملایی 

دولت سیزدهم به میدان مذاکره و دیپلماسی آمده است، اما اولا فاصله ای با میدان ندارد و این فاصله را کم کرده است؛ ثانیا مذاکرات را در حال حاضر برای رفع تحریم ها می‌داند نه گفتگوهای هسته ای

اولویت اول دولت سیزدهم برجام نیست؛ اولویت این دولت اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برونگراست و نگرش به بیرون اول به همسایگان و سپس به شرق و همه کشورهاست.

بردسیر  

علی رغم عملیات روانی که مذاکره کنندگان در پیش گرفته اند تا این مذاکرات را فقط مذاکرات هسته ای معرفی کنند و برای خود یک سکوی پرتاب قرار دهند، مذاکره کنندگان ما این مذاکرات را برای رفع کامل تحریم ها ادامه می دهند و مذاکرات هسته ای نمی دانند.

در مذاکرات وین اشتباهات گذشته و دلبستن و امیدواری به این مذاکرات و اعتماد به طرف مقابل نباید تکرار شود و ایران تسلیم تهدید و تحریم نمی شود زیرا محکم ایستادن سبب تضعیف دشمن می شود.

ریگان حجت الاسلام حبیب رضا زاده

با بیان اینکه دولت جدید مذاکرات برجام را در اولویت کار نمی‌داند و اولویت اقتصاد مقاومتی با نگاه برون نگراست،  خنثی سازی تحریم ها و رفع آنها و بعد مذاکرات است.

از دولت انقلابی می‌خواهیم تغییرات دولت در مسیر اولویت معیشت واقتصاد ملت ایران قهرمان باشد اکثر مردم ایران اسلامی و جهان اسلام نه به آمریکا می‌گویند.

فاریاب حجت الاسلام عباس گروهی موضوع انتخاب استاندار کرمان هر چه سریعتر مشخص شود تا به تبع آن مدیران ادارات استان هم تعیین و تکلیف شوند؛ چرا که مدیران ادارات استان کرمان بلاتکلیف هستند که ماندنی هستند یا رفتنی این بلاتکلیفی به ضرر مردم است.

 

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)