کد خبر: ۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهور در جمع اصولگرایان کرمان:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دوران دولت‌های نهم و دهم می‌گفتند شما سرباز هستید و ژنرال‌ها باید کشور را اداره کنند، حالا بعد از چند سال ژنرال‌هایشان را دیدیم، آن‌ها پرونده‌هایی مانند کرسنت را روی دست کشور گذاشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دوران دولت‌های نهم و دهم می‌گفتند شما سرباز هستید و ژنرال‌ها باید کشور را اداره کنند، حالا بعد از چند سال ژنرال‌هایشان را دیدیم، آن‌ها پرونده‌هایی مانند کرسنت را روی دست کشور گذاشتند.
به گزارش فارس  سیدمحمد حسینی امشب در جمع اصولگرایان کرمان اظهار داشت: معمولا تشکل‌ها بعد از انتخابات‌ها کنار می‌روند، اما احساس تعهد و مسوولیت شما تشکل‌های انقلابی کرمان قابل ستایش است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در این دولت گوش شنوا وجود دارد، گفت: گاهی حتی فرصت نمی‌شود تا رئیس جمهور صحبت کند؛ چرا که آقای رئیسی وقت بیشتری برای شنیدن می‌گذارند.
وی با بیان اینکه در اوایل قرار بر این بود که در برخی استان‌ها که عملکرد خوبی داشتند؛ استانداران شان ابقا شوند؛ گفت: برخی از آن‌ها گفتند ما را جا به جا کنید، بحث‌های زیادی بعد از آن شکل گرفت، ولی در نهایت به تحول تاکید شد تا مردم نتایج تغییر را لمس کنند.
حسینی با بیان اینکه باید با دقت و احتیاط بیشتری عمل کرد، خاطرنشان کرد: نگاه صرفا سیاسی مد نظر نبود، بررسی‌ها و استعلام‌ها هم گرفته شده است، بررسی ویژگی‌هایی مانند عدالت‌خواهی، ضد فساد، ساده‌زیست، پاک و خدمتگزار بودن زمان خودش را می‌برد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان داشت: افراد مردمی که خود را وقف خدمت کنند باید انتخاب شوند، بیشتر مناطق کشور تغییراتی به خود دیده است، اما جای تأسف دارد چرا کرمان شاهد تغییر نبوده است.
وی اضافه کرد: باید یک فرد ولایی و مردمی در سطح استان کار‌ها را به‌دست بگیرد و پیش ببرد، در اولین فرصت نامه‌ها و بیانیه نخبگان را تقدیم رئیس جمهور خواهیم کرد تا بتوانیم شاهد این اتفاق مبارک باشیم.
حسینی با اشاره به مشکلات کشور گفت: از همان اول دولت همان زمانی که رئیس جمهور قبل هم بود، حتی حقوق‌ها را نمی‌توانستند پرداخت کنند. هنر آن‌ها خلق پول بود، اسکناس چاپ می‌کردند و گرفتاری ناشی از آن کمر قشر ضعیف را شکست.
وی اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز نخست را قابل قبول ارزیابی کرد و عنوان داشت: فردا شب گزارش صد روزه توسط رئیس جمهور ارائه می‌شود.
حسینی خطاب به تشکل‌های ولایی کرمان گفت: یاس و ناامیدی سراغ تان نیاید نقاط قوت زیاد است؛ البته ضعف‌هایی هم داریم که باید برطرف شود.
معاون پارلمانی دولت با اشاره به اینکه مجموعه دولت شبانه‌روز دارند کار و پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: این امر در تاریخ کشور بی‌سابقه است، کسانی که ۸ سال پادویی اروپا و آمریکا را کرده و می‌کنند و سال‌ها سکوت کرده بودند؛ اکنون زبان باز کرده و طلبکار شده‌اند.
وی به مذاکرات وین اشاره داشت و گفت: ما در این نشست از موضع قدرت وارد شدیم و پیشنهاد‌های روشن، بحث‌های منطقی و استدلال دقیق داشتیم، غربی‌ها، اما دچار انفعال شده‌اند؛ وقت خواستند تا به پایتخت‌های خود مراجعه کنند این نشان‌دهنده قدرت ما است.
حسینی به بحث‌های آبی کشور پرداخت و تصریح کرد: مشکلات آبی کشور سال‌ها است گریبان مردم ما را گرفته است، سال‌ها درباره آن سکوت شد اکنون این دولت خود را در کنار مردم می‌داند و در جهت رفع این مشکل تلاش مضاعف دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور به تحقق دستاورد‌های اشاره کرد که چند سال کشور را معطل کرده بودند که مهار کرونا، پیوستن به سازمان شانگ‌های بعد از ۱۶ سال، موفقیت در اجلاس اکو و خط گازی و توجه به همسایگان و روابط با آن‌ها از جمله موارد است.
حسینی از سند تحول دولت خبر داد و گفت: این سند بعد از گزارش ۱۰۰ روزه خدمت توسط رئیس‌جمهور رونمایی خواهد شد.
وی عنوان کرد: سرمایه اجتماعی آسیب دیده و باید به تدریج برگردد هر کس نتواند در سند تحول کارایی داشته باشند باید جای خود را با کارآمد‌ها عوض کند. کرمان می‌تواند در این راه پیشگام باشد چراکه خطه پرورش دهنده سردار سلیمانی؛ توانایی آن را دارد که نیرو‌های کارآمد و پاکدست تربیت کند.
حسینی تصریح کرد: در دوران دولت‌های نهم و دهم می‌گفتند شما سرباز هستید و ژنرال‌ها باید کشور را اداره کنند، حالا بعد از چند سال ژنرال‌هایشان را دیدیم، آن‌ها پرونده‌هایی مانند کرسنت را روی دست کشور گذاشتند.
وی از جوان‌گرایی و تأکید آن از طرف رهبر معظم انقلاب سخن گفت و بیان کرد: این موضوع برای این است که ایشان مدیران پشت میزنشین را دیدند، آن‌ها مشکلات مردم را از اتاق‌های در بسته اداره می‌کردند و کرونا هم به آن‌ها کمک کرد تا بهانه داشته باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
ظاهرا آقای حسینی در باغ تشریف نداشتند. زینی وند ابقا شد اخوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)