کد خبر: ۴۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رویکرد سالگرد امسال حاج قاسم سلیمانی را مردمی اعلام کرد و افزود: سالگرد دوم سردار دل‌ها در طول یک هفته برگزار می‌شود و شخصیت‌های بزرگی برای این مراسم دعوت کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رویکرد سالگرد امسال حاج قاسم سلیمانی را مردمی اعلام کرد و افزود: سالگرد دوم سردار دل‌ها در طول یک هفته برگزار می‌شود و شخصیت‌های بزرگی برای این مراسم دعوت کردیم.
به گزارش ایسنا سردار حسین معروفی عصر امروز ۱۵ آذرماه در شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور با اشاره به مکتب سلیمانی گفت: سی نظامات شهید سلیمانی تعریف کردیم.
وی رویکرد سالگرد امسال حاج قاسم سلیمانی را مردمی اعلام کرد و افزود: سالگرد دوم سردار دل‌ها در طول یک هفته برگزار می‌شود و شخصیت‌های بزرگی برای این مراسم دعوت کردیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که در شهرستان‌های نیز برنامه‌هایی برای سالگرد سردار سلیمانی دارند، تصریح کرد: در کرمان ۵ برنامه محوری داریم و اجلاسیه پایان بخش برنامه‌های سالگرد در کرمان در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
وی از وزیر کشور درخواست کرد: کرمان باید پایتخت مقاومت جهان اسلامی شود و روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر بعد از کرونا خواهیم داشت لذا در تکمیل زیرساخت‌های لازم در این زمینه کمک لازم به استان شود.
معروفی در ادامه از محرومیت زدایی سخن به میان آورد و افزود: کرمان جزو سرمایه دارترین استان کشور، اما محروم‌ترین استان است و درگیری مسایل سیاسی ما را از توجه به مردم غافل کرده است.
وی به تشریح اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه نهضت آب مرد میدان پرداخت و عنوان کرد: یک سال پیش قرارگاه نهضت آبرسانی در استان فعال کردیم و اطلس آب استان مشخص شده است و اکنون وضعیت آبی هر منطقه می‌دانیم. سپاه ثارالله استان به کمک دولت آمده تا استان کرمان نه خوزستان و نه اصفهان شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح وضعیت برخی از مناطق محروم استان کرمان اظهار کرد: جنوب و شرق استان کرمان از جنوب بلوچستان بدتر است، زیرا آن مناطق مورد توجه قرار گرفت و پیشرفت‌های داشته، اما توجهی به این مناطق استان کرمان توجه لازم نشده است.
سردارعبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: امنیت کویر و کرمان شرط والا و تعیین کننده شاخص‌های امنیتی در کشور است.
وی با بیان اینکه شاخص‌های امنیت ملی با شاخص‌های امنیت استان کرمان رابطه معناداری دارد، تصریح کرد: شاخص‌های امنیتی در استان کرمان نسبت به کشور ارتقای خوبی داشته و شاخص‌های امنیتی رشد خوبی در چند سال اخیر داشتیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در حوزه جرایم خشن تقریبا ۲۱ درصد کاهش داشتیم و در انهدام باند‌های مخدر برخورد بی امان با این سوداگران مرگ داریم و رتبه اول در کشف مواد مخدر و بیش از ۷۶ درصد در انهدام باند‌های مخدر رشد داشتیم.
وی ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف در سال گذشته را ۲۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در پایش تصویری در حوزه راه‌ها و شهرها، کمبود آن کاملا مشهود است و نیازمند توسعه این شبکه در سطح استان هستیم و به گردان دوم یگان ویژه در استان نیازمندیم. همچنین در تکمیل زیرساخت‌های برای نگهداری معتادین متجاهر کمک کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)