کد خبر: ۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس شورای اسلامی شهر بم گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورای دوره ششم آسفالت ۳ هزار کوچه خاکی است که بعد از گذشت ۱۸ سال از زلزله هنوز در بم وجود دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بم گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورای دوره ششم آسفالت ۳ هزار کوچه خاکی است که بعد از گذشت ۱۸ سال از زلزله هنوز در بم وجود دارد.
به گزارش ایسنا هادی شهسوارپور در آیین تکریم و معارفه شهردار بم اظهارداشت: برای شهروندان خطیرترین جایگاه، شهرداری است، زیرا خدمات آن ملموس است همچنین هر خدمتی مجموعه شهرداری در شهر انجام دهد، خدمت به مردم محسوب می‌شود.
فرماندار بم بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم پنجم دی ماه و سالروز زلزله ۸۲ باید مجموعه شهرداری برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسمی در خورشان جانباختگان، شهر را آماده کنند.
وی ضمن تبریک ابقای علی زینی وند استاندار کرمان خاطرنشان کرد: باید در مراسم پنجم دی ماه از ظرفیت استاندار در راستای توسعه منطقه نهایت استفاده را داشته باشیم چرا که استاندار نگاه بسیار ویژه‌ای به منطقه شرق استان و توسعه و آبادانی مناطق محروم دارند.
فرماندار بم تاکید کرد: شهرستان بم بسیار فرصت بی نظیری دارد که می‌تواند استفاده از آن نه تنها برای خودمان بلکه منطقه شرق استان کرمان هم مفید باشد. باید از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنیم، زیرا پرداختن به آن‌ها می‌تواند ما را از مسیر اصلی خارج نماید.

شفافیت شعار شورای اسلامی دوره ششم است
در ادامه کریم غضنفرآبادی رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شفافیت در دستور کار است، گفت: یکی از کار‌های شورای دوره ششم شعار شفافیت بوده و در همین راستا تمام جلسات شورا به صورت علنی برگزار شده و از شهردار هم درخواست داریم شفافیت را در مجموعه شهرداری خصوصا در بحث امور مالی در دستور کار قرار دهند.
وی توضیح داد: برنامه بعدی ما اتمام برخی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری است به طور مثال پروژه پل ولایت در ورودی بم زیبنده این مردم نیست و امیدواریم این پروژه که در سال ۹۶ با دستان علیرضا ریاضی افتتاح شد با حضور خودشان هم پایان یابد.
وی به تپه‌های یادمان زلزله بم اشاره کرد و گفت: این تپه‌ها زیبنده شهر بم نیست. زیرا بعد از ۱۸ سال هنوز ساماندهی نشده اند و امیدواریم این تپه‌ها هم سروسامان یابند.
غضنفرآبادی بیان کرد: کارخانه‌های ارگ جدید در حال احداث دو پارک در ورودی و خروجی شهر هستند که یکی توسط شرکت مدیران خودرو و دیگری توسط شرکت کرمان موتور شروع شده و به زودی شاهد افتتاح این دو پارک خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی شهر بم به پروژه عمرانی اطلس سنتر اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی تکمیل شده است، اما متاسفانه سهم شهرداری که سه طبقه بوده تنها یک پارکینگ به آن تعلق گرفته است که در این راستا از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم تا ورود کرده تا حق مردم بم پایمال نشود.
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: بم یک شهر ۱۸ ساله است و انتظار داریم توسط مقامات کشوری و استانی با نگاه ویژه‌ای این شهر دیده شود.
در ادامه علیرضا ریاضی شهردار منتخب بم گفت: ۴ سال قبل در چنین شرایطی بنده تودیع شدم و اکنون افتخار می‌کنم که باز هم شما شهروندان در بحث انتخابات شورای اسلامی و سپس در بحث انتخاب شهردار توسط اعضای شورا این اعتماد را به بنده داشتید تا مجدد در این جایگاه در خدمت شما شهروندان قرار بگیرم.
علیرضا ریاضی ادامه داد: حتما بحث آسفالت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار مجموعه شهرداری قرار خواهد گرفت و از محمد بنی اسدی شهردار سابق تشکر می‌کنم که در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدامات خوبی انجام داده است.
شهردار منتخب به وجود سرمایه‌های نیروی انسانی در حوزه شهرداری اشاره و تاکید کرد: توجه به مسایل فرهنگی، ملی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی محلات و راه اندازی سایت شفافیت و استفاده از سیستم‌های الکترونیک بروز در حوزه شهرداری همچنین راه اندازی مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.
ریاضی توضیح داد: بحث‌های مشاوره‌ای را گسترده‌تر و کامل‌تر از قبل ادامه خواهیم داد و مرکزی تحت عنوان مرکز مشاوره شهروندان در محل شهرداری راه اندازی خواهد شد. حفظ سرمایه‌های عظیم گذشته و استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای نیز جزو برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

برچسب ها: شهر بم ، بم ، زلزله بم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)