کد خبر: ۴۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نحوه تامین هزینه‌های دومین سالگرد سردار سلیمانی را تشریح کرد
سردارحسین معروفی گفت: هزینه‌های سالگرد مراسم حاج قاسم عزیز این است که ما امسال همه کار‌ها را مردمی کرده ایم با توجه به اینکه استاندار به همه بنگاه‌های اقتصادی و معادن نامه زده بود برای انجام سالگرد، اما ضمن تشکر از استاندارکرمان و معادن و بنگا‌های اقتصای که سال قبل کمک کردند، امسال با مردمی کردن کار نیاز به هزینه‌های سال گذشته توسط این بنگاه‌ها نداریم و بخشی از این هزینه‌ها و نیاز‌ها توسط بسیج و سپاه و امام جمعه و بخشی توسط بچه‌های جنگ و موکب‌های مردمی انجام می‌شود.

سردارحسین معروفی گفت: هزینه‌های سالگرد مراسم حاج قاسم عزیز این است که ما امسال همه کار‌ها را مردمی کرده ایم با توجه به اینکه استاندار به همه بنگاه‌های اقتصادی و معادن نامه زده بود برای انجام سالگرد، اما ضمن تشکر از استاندارکرمان و معادن و بنگا‌های اقتصای که سال قبل کمک کردند، امسال با مردمی کردن کار نیاز به هزینه‌های سال گذشته توسط این بنگاه‌ها نداریم و بخشی از این هزینه‌ها و نیاز‌ها توسط بسیج و سپاه و امام جمعه و بخشی توسط بچه‌های جنگ و موکب‌های مردمی انجام می‌شود.
به گزارش راه آرمان سردارحسین معروفی در رابطه با برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال خوشبختانه با فروکش کردن وضعیت بیماری کرونا مراسم سالگرد به صورت عمیق تری نسبت به سال قبل در کل کشور انجام می‌شود.
وی افزود: در استان کرمان که قله و سرچشمه برنامه‌های سالگرد است به صورت اولی‌تر مراسمات برگزار می‌شود، نگرش کار امسال ما مردمی است، یعنی همه کار‌های اساسی را به سمت شهرستان‌ها سرازیر کرده ایم و یک قله در همه شهرستان‌ها با سخنران‌های ملی پیش بینی شده است، تمام مساجد و دوهزار دویست پایگاه مقاومت ما یادواره برگزارمی کنند، ۷ استان نذر دارند که هر استانی یک روز ۶۳ دیگ غذا به نیت عمر با برکت شهید حاج قاسم سلیمانی پخت کند و در کرمان توزیع کنند.
وی با اشاره به اینکه از هفته بسیج تا پایان هفته مقاومت ده هزار ختم قرآن برای شهید حاج قاسم قرائت می‌شود توضیح داد: در استان کرمان در ۳ نقطه برنامه‌های جدی که در سالگرد برگزار می‌شود، یکی گلزار شهدای استان است و بیش از ۳۰ برنامه ملی و ۵ برنامه ملی در مصلی امام علی (ع) کرمان و ۱۷ روز برنامه در بیت الزهرا موقوفه حاج قاسم به صورت مردمی و هیئتی برگزار می‌شود.

هزینه برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم مردمی است
معروفی تصریح کرد: نکته‌ای که باید تذکر دهم در رابطه با هزینه‌های سالگرد مراسم حاج قاسم عزیز این است که ما امسال همه کار‌ها را مردمی کرده ایم با توجه به اینکه استاندار به همه بنگاه‌های اقتصادی و معادن نامه زده بود برای انجام سالگرد، اما ضمن تشکر از استاندارکرمان و معادن و بنگا‌های اقتصای که سال قبل کمک کردند، امسال با مردمی کردن کار نیاز به هزینه‌های سال گذشته توسط این بنگاه‌ها نداریم و بخشی از این هزینه‌ها و نیاز‌ها توسط بسیج و سپاه و امام جمعه و بخشی توسط بچه‌های جنگ و موکب‌های مردمی انجام می‌شود.

ضرورت نگاه ملی به پروژه‌های گلزار شهدای بین المللی و زائرسرای کرمان
وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است؛ جهان اسلام نگاه ویژه‌ای به کرمان دارد برا هفته مقاومت روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر پیش بینی زائر داریم؛ این زائران نیاز به اسکان و امکانات دارند.
معروفی با اشاره به اینکه زائر سرای که برای کرمان هم برای اقشار کل کشور و موافقت راهیان مکتب انجام شد توضیح داد: که روزانه ۳ هزار نفرمی باشد برای این زائر سرا پیش بینی شده است، اما مکان این افراد رو کی باید آماده کند سپاه که نمی‌تواند انجام دهد.
وی گفت: همچنین برای آماده سازی زائرسرا که هم برای اسکان اقشار مختلف از کشور‌های دیگر و مردم ایران است و هم برای اسکان زائران راهیان مکتب حاج قاسم که موافقت روزانه ۳ هزار نفر اخذ شده است؛ نیاز به نگاه ویژه ملی داریم.
معروفی در پایان توضیح داد: علاوه براین برای طرح جامع گلزار شهدای بین المللی کرمان قطعا مسئولان اجرایی و اقتصادی و دولت باید پای کار بیایندشهید حاج قاسم سلیمانی پاسدار انقلاب است، اما سپاه فقط متولی است و مسئول اجرای همه پروژه‌ها نیست؛ شهید سلیمانی متعلق به انقلاب اسلامی است و این مکتب باید ترویج یابد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)