کد خبر: ۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
 به منظور احترام به مقام شامخ سردار رشید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان که با شعار مرد میدان مزین گردیده و همزمان با هفته مقاومت، از روزشنبه ۱۱ لغایت ۱۷ دی ماه، مراسم بزرگداشتی در تمامی استان‌های کشور به ویژه در شهر‌های کرمان و تهران برگزار می‌گردد.

 به منظور احترام به مقام شامخ سردار رشید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان که با شعار مرد میدان مزین گردیده و همزمان با هفته مقاومت، از روزشنبه ۱۱ لغایت ۱۷ دی ماه، مراسم بزرگداشتی در تمامی استان‌های کشور به ویژه در شهر‌های کرمان و تهران برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در همین راستا و به منظور برنامه ریزی و هماهنگی به جهت جابجایی شایسته و مطلوب زائران و شرکت کنندگان در این مراسم، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات پیش بینی شده در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر به هموطنان عزیز که قصد جابجایی با ناوگان عمومی مسافر جاده‌ای را دارند به شرح ذیل تشریح کرد:
نظر به اینکه خدمت رسانی و تکریم شایسته و در شأن زائرین و عزاداران سردار دل‌ها به ویژه تامین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب سفر متناسب با افزایش میزان تقاضای به شهر کرمان و بازگشت این عزیزان به مقاصد اولیه سفر، ضروری و حائز اهمیت فراوان می‌باشد و از آنجاییکه تحقق این امر مهم در گرو مدیریت بهینه عرضه خدمات متناسب با تقاضای سفر با پیش بینی، شناسایی و سازماندهی ظرفیت‌ها و اجرای تدابیر خاص بر مبنای هم افزایی امکانات و همگرایی و هماهنگی کامل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در قالب طرح جامع و منسجم می‌باشد، شیوه نامه اجرایی جابجایی عزاداران و زائرین دومین سالگرد شهادت سردار رشید دل‌ها با عنوان "طرح مرد میدان" با تبیین راهبرد‌های اجرایی مدیریت تقاضا و تامین و ارائه خدمات ایمن و مطلوب سفر برای انتقال و بازگشت هموطنان عزیزبه مقاصد اولیه سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای تدوین و جهت اجرا به ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.
شهرکی افزود: این طرح با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان و با همکاری کامل ادارات کل استانی در سراسر کشور از روز شنبه ۱۱ دی ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۷ دی ماه به مدت یک هفته تداوم می‌یابد.
وی با بیان این که در این شیوه نامه وظایف کلیه بخش‌ها بطور کامل تبیین و با هدف تسهیل دسترسی آسان به خدمات حمل و نقل عمومی و ارتقا سطح ایمنی تردد طراحی گردیده و به مورد اجرا گذارده می‌شود، افزود:
از ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم در این شیوه نامه می‌توان به انجام هماهنگی‌های درون استانی در سطح بالاتر، ارتباط موثر کلیه ادارت استانی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به عنوان سرحلقه اجرای این طرح است که موجب تسهیل در انجام امور گردیده و انتظار می‌رود رضایتمندی خدمات گیرندگان این بخش را بدنبال خواهد داشت.
معاون حمل و نقل اظهار کرد: از دیگر محور‌های مهم در این شیوه نامه توجه ویژه به مقوله ارتقا سطح ایمنی در ارائه خدمات حمل و نقل عمومی با بکارگیری ابزار‌های نوین ارتباطی و نظارتی و ایجاد یک سفر ایمن برای زائران عزیز می‌باشد.
وی افزود: تسهیل در دسترسی زائرین به سیستم خدمات سفر با ارائه پیش فروش آنلاین بلیت بر اساس حداکثر ظرفیت شرکت‌های مسافربری و استقرار اکیپ پاسخگویی ۲۴ ساعته در دفاتر نمایندگی اداره کل در محل پایانه‌های عمومی مسافری کرمان و ادارات کل استان‌ها و اطلاع رسانی مناسب به زائرین و عزاداران در این خصوص از ویژگی‌های دیگر این طرح می‌باشد.
شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت تمامی راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در سطح راه‌های کشور جهت ارائه خدمات مناسب خدمات بین راهی بهره گیری خواهد شد و بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات و عوامل راهداری در ارائه خدمات حمل ونقلی به زائرین در محور‌های مواصلاتی در دستور کار می‌باشدو در صورت اضطرار و بروز شرایط بحرانی نیز این آمادگی در بخش پیش بینی گردیده تا نسبت به خدمات رسانی به هموطنان اقدام نماید.
همچنین در این شیوه نامه طرق متنوع ارتباطی ۲ سویه خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل و خدمات دهندگان و متولیان بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای پیش بینی و اطلاع رسانی لازم در این خصوص جهت دریافت پیشنهادات و شکایات صورت پذیرفته است.
معاون حمل و نقل سازمان افزود: مرکز مدیریت راه‌های کشور به صورت شبانه روزی در طول ایام طرح با بهره گیری از سامانه‌های تردد شماری و دوربین‌های نظارتی، اطلاعات وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه هـای ۱۴۱، تلفـن، سـایت، اپلیکیشـن، سامانه پیام کوتاه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین تأکید می‌شود زائرین محترم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)