کد خبر: ۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اندیشه سپهبد شهید سلیمانی را به طور کامل تایید کرده‌اند گفت: امروز کشور به این اندیشه زیبا نیاز دارد و آن را باید ترویج دهیم، زیرا همه بزرگان در برابر اندیشه سردار دل‌ها زانو می‌زنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اندیشه سپهبد شهید سلیمانی را به طور کامل تایید کرده‌اند گفت: امروز کشور به این اندیشه زیبا نیاز دارد و آن را باید ترویج دهیم، زیرا همه بزرگان در برابر اندیشه سردار دل‌ها زانو می‌زنند.
به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی سردار سلیمانی زمان شناسی بود که برای یک مدیر اصل است، ایشان به موقع با بیان اینکه برجام ضلع دوم و سوم دارد، کشور را نجات داد.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی را با گفتن حقیقت‌ها باید معرفی کنیم تصریح کرد: حاج قاسم را با نظاماتش، یعنی نظام سیاسی (انسجام) و نظام ولایی یعنی بدون، چون و چرا اطاعت کردن از، ولی امر و امام زمانش باید معرفی کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: اصرار ما و راه موفقیت آن است که شهید سلیمانی با هنر معرفی شود تا بیشتر از طریق گفتمان سازی بخواهیم سردار را معرفی کنیم و حاج قاسم به تعریف و غلو نیاز ندارد.
وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی تغییر نگرش و فرهنگ سازی است اظهار داشت: بار مسئولیت در حوزه فرهنگی فقط بر دوش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و همه ما در برابر بخش فرهنگی مسئول هستیم.
سردار معروفی ادامه داد: برخی در حوزه فرهنگی فعال هستند، اما کار باید به نتیجه برسد که اگر موفق شویم، پیروز هستیم و به نتیجه رسیدن فعالیت‌های ما، امید و آرامش را برای جامعه ارمغان می‌آورد.
وی بیان کرد: ۱۷۱ عنوان برنامه ویژه دومین سالگرد شهید سلیمانی در کرمان تدارک دیده شده که ۱۴ برنامه پخش ملی است و اجلاسیه نهایی نیز در روز ۱۶ دی ماه از کرمان به صورت داخلی و در کشور‌های جبهه مقاومت اسلامی نیز پخش می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عمده برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان‌های این استان نیز توزیع شده و امسال برای برگزاری برنامه‌ها یک ریال از نهاد و سازمانی گرفته نشده و کمک‌ها مردمی است.
وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر به گلزار شهدای کرمان برای ایام سالگرد حاج قاسم ورود داشته باشند که تاکنون زمینه اسکان ۲۰ هزار نفر فراهم شده است.
سردار معروفی تاکید کرد: از شهروندان کرمانی تقاضا داریم در طول هفته مقاومت برای زیارت اموات و شهدا به آرامستان و گلزار شهدا مراجعه نکنند تا بتوانیم میهمانان و زائران را بهتر مدیریت کنیم و این کمک بزرگی است.

برگزاری ۱۱۳ برنامه فرهنگی و هنری سالگرد شهادت سردار سلیمانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در راستای ترویج مکتب سردار سلیمانی رویکرد کمیته فرهنگی و هنری برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های حوزه فرهنگ و هنر است تا بتوانیم تولید محتوا کنیم.
محمدرضا علیزاده افزود: ۱۱۳ برنامه در حوزه فرهنگ و هنر برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تدارک دیده شده که در قالب هفت عنوان برگزاری فعالیت‌ها و محافل قرآنی، محافل ادبی، مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری تدوین شده است.
وی بیان کرد: ۶۵ برنامه شاخص شهرستانی، ۴۵ برنامه شاخص استانی و سه برنامه ملی با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی و نهاد غیردولتی و با استفاده ظرفیت‌های مردمی برای ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی تولید شده است.
در این نشست مسئولان عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بیان برنامه‌های شاخص خود پرداختند.
دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۶ دی در کرمان برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)