کد خبر: ۴۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
دادخدا سالاری می‌گوید: به یاد می‌آورم در دورانی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، سردار پورجعفری تمام شب را در کنار ایشان بود و لحظه‌ای استراحت نداشت، وقتی به او گفتم که شما بروید و لحظه‌ای استراحت کنید، او جمله ماندگاری بیان کرد، «من نباید و نمی‌توانم زودتر از حاج‌قاسم بخوابم».

دادخدا سالاری می‌گوید: به یاد می‌آورم در دورانی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، سردار پورجعفری تمام شب را در کنار ایشان بود و لحظه‌ای استراحت نداشت، وقتی به او گفتم که شما بروید و لحظه‌ای استراحت کنید، او جمله ماندگاری بیان کرد، «من نباید و نمی‌توانم زودتر از حاج‌قاسم بخوابم».
به گزارش فارس  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در جریان دیدار رئیس کل دادگستری و جمعی از مقامات استانی با خانواده سردار شهید حسین پورجعفری به بیان خاطره‌ای از آن شهید گرانقدر پرداخت که می‌توان آن به عنوان «چشمان همیشه بیدار حاج‌حسین» یاد کرد.
دادخدا سالاری گفت: به یاد می‌آورم که در دورانی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، سردار پورجعفری تمام شب را در کنار ایشان بود و لحظه‌ای استراحت نداشت.
وی ادامه داد: وقتی به او گفتم که شما بروید و لحظه‌ای استراحت کنید، او جمله ماندگاری را بیان کرد که برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند، من نباید و نمی‌توانم زودتر از حاج‌قاسم بخوابم و در این ۳۰ سال پیش از حاج‌قاسم نخوابیده‌ام و همین بود که حاج‌قاسم در نامه عاشقانه‌اش به حاج‌حسین او را بی‌نظیر در وفا، اخلاص و صداقت می‌داند.
سالاری تاکید کرد: حاج‌حسین به همراه راننده سردار سلیمانی معمولا قبل از نماز صبح دنبال حاجی می‌آمد، اما به‌رغم آنکه ۳۰ سال همراه، همگام و همراز سردار سلیمانی بود، در نهایت ادب و تواضع حتی به حیاط خانه ایشان داخل نمی‌شد و نماز صبح خود را در کوچه و در کنار ماشین می‌خواند.
وی گفت: یک روز صبح دیدیم شهید پورجعفری درحال جمع کردن سجاده‌اش در کوچه کنار ماشین است و بعد از آن بود که از راننده سردار سلیمانی شنیدیم که سردار پورجعفری همیشه نماز صبحش را در کوچه می‌خواند و به خود اجازه نمی‌دهد که وارد حیاط خانه سردار سلیمانی شود.
سالاری ادامه داد: به یقین همه ما مدیون چشم‌های همیشه بیداری هستیم که با بصیرت و ولایت‌مداری در مسیر عمل به آموزه‌های فاطمی و عاشورایی گام برداشته‌اند و باید بر مبنای مکتب شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه را از بیراهه تشخیص داده و به پیش رویم.
سردار شهید حسین پورجعفری عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند.
همرزمان سردار شهید حسین پورجعفری از او به عنوان مخزن اسرار لشکر ۴۱ ثارالله و محرم‌ترین فرد به سردار سلیمانی یاد می‌کنند تا جایی که تلفن‌های خاص و قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه ایشان را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)