کد خبر: ۴۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح در اختتامیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی:
معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: بیان اقدامات شهید سلیمانی کار هنرمندان است، زیرا هنرمندان با ابزار هنر ملت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در قلب‌ها نفوذ می‌کنند.

معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: بیان اقدامات شهید سلیمانی کار هنرمندان است، زیرا هنرمندان با ابزار هنر ملت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در قلب‌ها نفوذ می‌کنند.
به گزارش ایسنا سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، در آئین اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در دانشگاه فرهنگیان کرمان بیان کرد: هنر از دیدگاه اسلام سه بخش دارد که شامل هنر ارزشی، هنر بی‌ارزش و هنر ضدارزش است.
وی افزود: از دیدگاه اسلام هنر ارزشی آن است که انسان را به آخریت نورانی هدایت کند؛ هنر ارزشی بستری برای دستیابی به قله‌های کمال است که بخش ناچیزی از پاداش آن در این دنیا به هنرمندان می‌رسد و اصل پاداش، ذخیره آخرت خواهد شد.
شکارچی ادامه داد: هنر بی‌ارزش را هنری بی هدف است؛ هنر ضد ارزش، مبانی و اصول دینی را هدف می‌گیرد، حماسه‌های انسان‌ساز را کمرنگ جلوه می‌دهد و حماسه‌سازان را تحقیر می‌کند در حالی که هنر ارزشی مروج مکتب است.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک هنرمند ارزشی و سرآمد همه هنرمندان بود گفت: او به عزت نرسید مگر اینکه اول تمام مقدمات شهادت را در خود از نوجوانی فراهم کرد. او صاحب تزکیه نفس، مردمدار، ولایتمدار، معلم و متعلم و یک رو بود و یک مکتب انسان‌ساز داشت.
شکارچی تأکید کرد: شهید سلیمانی محصول برکت و تفضل الهی بود. او بزرگ شده مکتب اسلام ناب محمدی و مکتب امامین انقلاب بود و امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرد تا زمانی که او فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده داشت.
وی با خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ارزشمند شهید سلیمانی التزام عملی به فرمان ولایت‌فقیه بود؛ حاج قاسم آنچه را که، ولی فقیه از او می‌خواست با تمام توان و ظرفیت انجام می‌داد و عیناً فرمان را اجرا می‌کرد؛ اگر همه مسئولان همه اینگونه عمل می‌کردند کشور دیگر مشکلات نداشت.
معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد:، ولی فقیه رکن اصلی پیوند بین امت و شریعت است و اگر فرمانش به زمین بماند شریعت و مردم آسیب می‌بینند؛ این بارزترین ویژگی شهید سلیمانی است که باید به زبان هنر به دنیا منتقل شود. هر ملتی که به، ولی پیوند بخورد پیروز است و اگر فاصله بگیرد مجبور به پذیرش ذلت و اسارت است.
شکارچی تأکید کرد: آمریکا بزرگترین تروریست و ترویست پرور جهان و پایمال کننده حقوق بشر است؛ آمریکا پوشالی‌ترین حکومت جهان است و هر جایی که ناامنی وجود دارد با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد و چنین رژیم پلیدی حاج قاسم را به شهادت رساند که این برگ زرینی است برای کسی که همیشه تشنه شهادت بود.
معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی رسالت ما بعد از شهادت او است گفت: لشکر گسترش‌دهنده مکتب شهید سلیمانی هنرمندان هستند و ترویج مکتب او یک جهاد در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)