کد خبر: ۴۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
توضیح باشگاه مس کرمان درباره انتشار یک فیلم مشکوک
این در حالی است که هیچ اقدام غیر معمول و غیر طبیعی از سرمربی مس کرمان در این فیلم منتشر شده دیده نمی شود اما اتهام استفاده از جادوگری به راحتی هرچه تمام تر به سرمربی مس کرمان وارد می گردد و از طریق کانال های باشگاه پارس جنوبی در یک اقدام بسیار زشت و به دور از اخلاق منتشر می گردد.

برخی از کانال های مرتبط با باشگاه پارس جم در آستانه بازی با مس کرمان اقدام به انتشار فیلمی با توضیحاتی بسیار زشت کردند که موجب سواستفاده برخی دیگر از کانال های فضای مجازی گردید که این موضوع با پیگیری کامل حقوقی باشگاه مس کرمان همراه خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این فیلم درحالی که سرمربی مس کرمان برای ارزیابی کیفیت زمین چمن ورزشگاه روی آن گام برمی دارد، در حال صحبت با یکی از دستیارانش که در نزدیکی او قرار دارد می باشد که گوینده روی این تصاویر اتهام جادوگری را به سرمربی مس کرمان وارد می نماید.
این در حالی است که هیچ اقدام غیر معمول و غیر طبیعی از سرمربی مس کرمان در این فیلم منتشر شده دیده نمی شود اما اتهام استفاده از جادوگری به راحتی هرچه تمام تر به سرمربی مس کرمان وارد می گردد و از طریق کانال های باشگاه پارس جنوبی در یک اقدام بسیار زشت و به دور از اخلاق منتشر می گردد.
این موضوع قطعا جای پیگیری حقوقی را برای باشگاه مس کرمان باز خواهد گذاشت و انتساب اتهام استفاده از جادوگری موضوعی نیست که باشگاه مس کرمان نسبت به آن با تسامح برخورد کند و منتشر کنندگان این تهمت آشکار در راستای فریب و تشویش اذهان عمومی باید جوابگوی موضوع اعلام شده خود در محاکم قضایی باشند.
گرفتن امتیاز با توسل به تهمت و افترا از زشت ترین و کثیف ترین شیوه های فوتبال محسوب می شود که متاسفانه عوامل باشگاه پارس حتی تا پایان بازی و مشخص شدن نتیجه هم صبر نکردند و برای توسل به این شیوه به حدی عجله داشتند که فقط شرمساری را برای خود به همراه آوردند.
نکته تاسف برانگیز دیگر اینکه برخی کانال های خبری نیز به جای دقت در فیلم و بررسی جزئیات آن، صرفا به بازنشر و توضیح ارائه شده برروی آن پرداختند تا به صورت تعمدی در گسترش این حرکت زشت و اتهام بی اساس مشارکت داشته باشند... این در حالی است که کوچکترین توجهی به فیلم منتشر شده نشان می دهد که هیچ حرکت غیر طبیعی از سرمربی مس کرمان سر نزده است و فیلم به حدی واضح می باشد که برای هر ببیننده عاقلی، نامتعارف بودن اتهامات طرح شده برروی آن واضح می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)