کد خبر: ۴۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نشست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با دانشجویان شهر کرمان در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان مهمترین مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

در جلسه فعالان دانشجوئی با امام جمعه کرمان چه گذشت؟

نشست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با دانشجویان شهر کرمان در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان مهمترین مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
به گزارش ایکنا ‌نشست صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با دانشجویان شهر کرمان امروز ۲۷ بهمن‌ماه در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد. در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان مهمترین مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و امام جمعه کرمان به این دغدغه‌ها پاسخ داد.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در این نشست با بیان اینکه جغرافیا، بسیج و جمعیت به ویژه جمعیت جوان تحصیل کرده سه مولفه قدرت یک کشور هستند، تصریح کرد: ما امروز با مولفه جمعیت جوان تحصیل کرده مواجه هستیم که باید مسائل مهم و اساسی آنان مانند ازدواج و اشتغال را حل و فصل کنیم و این شدنی است.
وی تصریح کرد: بحث اشتغال با طرح و برنامه قابل حل است و آنچه که برای کشور مفید و موثر است نیروی انسانی با دانش، با انگیزه و کاردان است. نیروی انسانی، برنامه و امکانات سه عامل پیشرفت هستند و شهید سلیمانی به عنوان یک نیروی انسانی، جبهه مقاومت را تشکیل داد و با همه شجاعت و رشادت مطیع رهبری بود و منشاء تحولات مهمی در جهان اسلام شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره ضرورت شفافیت در مورد مسائل مختلف، افزود: در مورد مسئولین و مدیران حق داریم شفاف‌سازی کنیم و مطالبه‌گری باید در چارچوب دین و دیانت باشد.
حجت‌الاسلام محمد‌علی پورمحی‌آبادی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان نیز در این نشست ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) با اشاره به سخن امام علی(ع) که خطاب به کمیل‌بن‌زیاد می‌فرماید«شخصیت خودت را مخفی کن سعی کن تو را نشناسند و بیشتر سکوت کن تا سالم بمانی»، تصریح کرد: مصداق این حدیث در عصر ما شهید سلیمانی بود که دنبال شهرت نبود و خدا او را عزیز کرد بنابراین هنگامی که با خدا معامله کردید و برای رضای خدا قدم برداشتید معامله پر سودی خواهید داشت.
در این نشست، رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان جنوب کرمان، غنی‌سازی نماز جمعه، ایجاد دغدغه فرهنگی میان مسئولین استان، جهاد تبیین، اشتغال جوانان، شفافیت آراء و ورود نمایندگان در موضوعات مختلف و برخی مسائل اجرایی استان از مهمترین مطالبات و موضوعات مطرح شده نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان بود.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)