کد خبر: ۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
ارسال به دوستان
ذخیره
همزمان با آغاز ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

همزمان با آغاز ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و این مهلت در روز دوشنبه مورخ دوم اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

متقاضیان واجد شرایط پس از پرداخت مبلغ  ۱۲۵ هزار تومان به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

داوطلبان استخدام در زمان ثبت نام می‌توانند علاوه بر شغل محل و دستگاه اجرایی مورد تقاضا به عنوان انتخاب اصلی، یک محل دیگر را به شرط یکسان بودن شغل (سهمیه، جنسیت، شرایط احراز و...)، به عنوان اولویت دوم انتخاب نمایند.

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر تا ۶ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا قبل از زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از شغل محل‌هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز دستگاه باشند، از میان داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و رعایت شرایط تعیین شده در شغل محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک فراگیر برای دستگاه مورد نظر (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه، جنسیت)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آنها جهت انجام سایر مراحل استخدامی اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ مبنای اعلام نتیجه امتحان مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلبان است و اولویت دوم صرفا در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت انجام)، مد نظر قرار خواهد گرفت.

متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/  مراجعه و پس از پرداخت مبلغ  ۱۲۵ هزار تومان به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها در روز جمعه مورخ ۳۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سنی ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۶ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از جمله شرایط شرکت در آزمون استخدامی است.

جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.

به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک فراگیر درج شده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج سال است. امتیازات فوق‌الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای دو نیم نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر است.

کلیه سئوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه‌ای با ضریب یک می‌باشند. به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)