کد خبر: ۴۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان:
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از ایجاد گروه‌های همیاران قرآن در حوزه‌های مختلف در کرمان خبر داد و افزود: احساس نیاز به قرآن باید به روش‌ها و زبان‌های مختلف منتقل شود. این امکان برای افراد مختلف فراهم است تا همه‌ی افرادی که می‌توانند برای گسترش قرآن کاری انجام دهند با مجمع همکاری داشته باشند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از ایجاد گروه‌های همیاران قرآن در حوزه‌های مختلف در کرمان خبر داد و افزود: احساس نیاز به قرآن باید به روش‌ها و زبان‌های مختلف منتقل شود. این امکان برای افراد مختلف فراهم است تا همه‌ی افرادی که می‌توانند برای گسترش قرآن کاری انجام دهند با مجمع همکاری داشته باشند.
به گزارش ایسنا حمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در یک نشست خبری به معرفی مجمع پرداخت و گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان یک مجموعه مردمی است که بدون وابستگی به هیچ نهادی از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را با حضور قاریان و فعالان قرآنی کرمان آغاز کرد.
وی با بیان اینکه پس از ایجاد مجمع، براساس نیاز جامعه یک شیوه آموزشی طراحی و جهت‌گیری کار مجمع آموزش قرآن کریم شد، گفت: شیوه آموزشی که مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان به کار گرفت شیوه‌ای متفاوت و منحصر به فرد در کشور بود.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان، آموزش قرآن به صورت سطح‌بندی شده، حذف برخی از آزموزش‌های غیر ضروری به قرآن‌آموزان و ساده‌سازی اصطلاحات آموزش قرآن را از جمله شیوه آموزشی مجمع عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های روانشناسی رشد برای اعضا و مربیان مجمع از دیگر اقدامات انجام شده است.
توحیدی رسیدن به روش آموزشی موثر و چابک را از نتایج شیوه آموزشی مجمع آموزش قاریان و حافظان قرآن عنوان کرد و گفت: سعی کردیم در مراکز مجمع یک پاتوق رشد برای قرآن‌آموزان فراهم شود تا در کنار یادگیری قرآن بتوانند استعداد‌های خود را در خدمت قرآن بروز دهند.
وی افزود: طراحی ۵ نرم‌افزار از جمله نرم‌افزار معجزه حفظ، تجهیز کتابخانه تخصصی قرآنی، ایجاد مرکز استعداد‌های جوان، راه‌اندازی استودیو، ایجاد نمایندگی دانشکده علوم قرآن و حدیث، انتشار ۱۴ اثر و ... از جمله اقدامات انجام شده در مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در طی سال‌های گذشته است.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها آموزش قرآن برای سنین ۳ سال و نیم تا بزرگسال انجام می‌شود، گفت: از ابتدای شکل‌گیری مجمع تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر در مجمع ثبت نام کرده‌اند.
توحیدی با اشاره به ثبت نام یک‌هزار و ۴۳۳ نفر در دوره زمستان آموزش‌های مجمع و برگزاری ۲۲۶ کلاس، در خصوص برنامه‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم شهر کرمان در سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به نیازی که جامعه به کار قرآنی دارد اقدامات زیادی تاکنون انجام نشده است.
وی از ایجاد گروه‌های همیاران قرآن در حوزه‌های مختلف در کرمان خبر داد و افزود: احساس نیاز به قرآن باید به روش‌ها و زبان‌های مختلف منتقل شود. این امکان برای افراد مختلف فراهم است تا همه‌ی افرادی که می‌توانند برای گسترش قرآن کاری انجام دهند با مجمع همکاری داشته باشند.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از برگزاری طرح آموزش فراگیر قرآن به صورت غیرحضوری برای کارمندان در کرمان خبر داد و گفت: این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)