کد خبر: ۴۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
در نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان عنوان شد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌تواند مایه وحدت احزاب در کرمان شود و همه حول آن اجماع دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌تواند مایه وحدت احزاب در کرمان شود و همه حول آن اجماع دارند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی صبح 16 فروردین ماه در دیدار دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان از ضرورت کار تشکیلاتی نام برد و گفت: اعتقاد ما بر این است که کار از دست افرادی برمی‌آید که کار تشکیلاتی کرده باشند.
وی بیان داشت: اساس فرهنگ و دین ما نیز بر کار تشکیلاتی است، اما متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته و این ظرفیت بکر در اختیار نظام نگاه نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ماموریت اصلی احزاب را نیروسازی عنوان کرد و ادامه داد: این نیروسازی باید با استفاده از مجموعه مدیریت دانش باشد که نظام بابت آن هزینه کرده و تجربیات مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
جلالی تصریح کرد: فرآیند تعلیم و تربیت نیرو از شناسایی تا جذب، بکارگیری، توانمندسازی و تثبیت آن باید ماموریت تمام احزاب قرار گیرد و دوره‌های توانمندسازی در حوزه‌های بینشی، گرایشی، رفتاری و مهارتی برای آنها برگزار گردد.
وی تاکید کرد: احزاب باید به دنبال ایجاد یک رقابت از جنس مومنانه باشند، حزب در جمهوری اسلامی چهارچوب قانون و نظام ولایت‌فقیه را دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، همچنین احصاء مسائل و راهکارها را از دیگر ماموریت‌های احزاب بیان کرد و افزود: جلسات فصلی را با احزاب خواهیم داشت، از نظر ما احزاب باید در حوزه توسعه مردم پیشنهاد دهند.
وی اظهار داشت: همه ارکان دولت و احزاب به دنبال پیشرفت و توسعه همه جانبه نظام هستند و دست یاری به سمت احزاب می‌طلبیم تا با همراهی و همکاری این کار به خوبی پیش رود.
جلالی تصریح کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم این مکتب می‌تواند مایه وحدت احزاب در کرمان شود و همه حول آن اجماع دارند، چون برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: ما به دنبال مشی اعتدال به معنای واقعی و قرآنی آن هستیم و احزاب باید خط و مشی حرکت خود را مکتب شهید سلیمانی قرار دهند، چون در این مکتب نیروسازی، جریان‌سازی، تربیت نیرو و مدیرپروری وجود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: این مجموعه پذیرای همه احزاب است و از ظرفیت تمام نخبگان استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: از احزاب درخواست داریم تا مشارکت سیاسی مردم در همه زمینه‌ها را بالا ببرند، 22 بهمن و روز قدس آرمان و اعتقاد همه مردم است و گروه‌بندی ندارد.
جلالی ابراز داشت: به کمک احزاب و گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها برای پیش بردن آنچه در شان نام جمهوری اسلامی است تلاش می کنیم.
ایوب فلاحی سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان نیز در این دیدار عنوان کرد: برنامه و نگاه مجموعه استانداری بر بهره‌گیری از همه گروه‌ها و احزاب است تا اهداف نظام پیش برده شود.
محمدرضا نژادحیدری دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان نیز در این دیدار، کادرسازی برای آینده نظام و کشور از طریق انتقال تجربه و ایجاد انسجام بین نیروهای اصلاح‌طلب را دو هدف این تشکل عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار دوره کنگره جمعیت برگزار و جلسات شورای مرکزی و ارکان تشکل به صورت منظم تشکیل شده اند.
وی با ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری جمعیت توسعه و آزادی، از نگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دیدار با احزاب و گروه های مختلف سیاسی قدردانی کرد.
نژادحیدری ادامه داد: هدف اول جمعیت توسعه و آزادی این بوده که تشکل انتخاباتی نباشد و معتقدیم که نیاز به کار و فعالیت بیشتری داریم.
وی گفت: از دایره مسائل جناحی به نتیجه انتخابات 1400 شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری نگاه کردیم و موفقیت منتخبین را موفقیت کشور و نظام می‌دانیم.
نژادحیدری اضافه کرد: اعتدال و میانه روی را برای خود ترسیم کرده‌ایم و نگاه غیرحرفه‌ای به مسائل سیاسی را آسیب‌زا می‌دانیم.
به گزارش گفتارنو در این دیدار اوحد موحد عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان نیز حضور داشت.
شایان ذکر است امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به صورت جداگانه با دبیر حزب موتلفه استان کرمان از احزاب اصولگرا دیدار کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

پربازدید ها

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)