کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
هدف از این همایش سراسری، افزایش همگرایی و ارتقای کیفی سطح فعالیت‌هاست و گویا برخی تمایلی به تحقق این اهداف میان نیروهای دلسوز انقلاب ندارند.

چند روز پیش خبر دعوت یکی از بزرگان اصولگرا به همایش اصلاح‌طلبان توسط یک رسانه تکذیب شد که این خبر فاقد سندی برای این ادعا بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ این خبرگزاری اصولگرا در متن خبر خود آورده بود: «در پی اعلام زمان برگزاری همایش اصلاح‌طلبان و طرح موضوع دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری برای سخنرانی در این همایش، دفتر این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این موضوع را از ریشه تکذیب کرد».

این خبرگزاری، منبع مطلب فوق را ابتدا «دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری» و سپس «یک عضو دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری» ذکر کرده بود اما در هیچ جای این خبر، نامی از فرد تکذیب‌کننده نیامده بود.

رحمان قلی‌زاده، دبیر این ستاد در نشست خبری همایش سراسری اصلاح‌طلبان کشور که از سوی ستاد برگزاری همایش تشکیل شد، در آن خبر از دعوت حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و کذب بودن مطالب برخی سایت‌ها داد.

دبیر ستاد برگزاری همایش سراسری اصلاح‌طلبان در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: بحث دعوت از برخی چهره‌های شاخص اصولگرا، اصلاح‌طلب و کشوری به همایش از یک‌ماه پیش مطرح بوده و بحث جدیدی نیست.

 


قلی‌زاده یادآور شد: پس از اعلام اسامی مدعوان شاخص به مراجع ذی‌صلاح و محل برگزاری، همزمان از طریق رابطان و افراد نزدیک به این بزرگان و فعالان عرصه سیاسی - اجتماعی کشور انجام صحبت‌های اولیه و پیش هماهنگی‌هایی برای دعوت و حضور نیز صورت گرفت.

قلی‌زاده یادآور تاکید کرد: از جمله افرادی که مشخصا دعوت شدند، آقای ناطق نوری است که درست در همان روز دعوت، از سوی رسانه‌ای اعلام شد که «هرگونه دعوت تکذیب می‌شود». لازم است که اعلام کنم هدف از این همایش سراسری، افزایش همگرایی و ارتقای کیفی سطح فعالیت‌هاست و گویا برخی تمایلی به تحقق این اهداف میان نیروهای دلسوز انقلاب ندارند.

دبیر ستاد برگزاری همایش در توضیح سخنانش گفت: علاوه بر بزرگان فراجناحی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دکتر حسن روحانی و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی چهره‌های اصلاح‌طلی همچون حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی، دکتر محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام موسوی لاری و... نیز دعوت شده‌اند که جا دارد یادآور شوم بزرگواران اصولگرایی از جمله محمدرضا باهنر،‌ علی مطهری و... نیز به همایش دعوت شده‌اند.
برچسب ها: ناطق نوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)