کد خبر: ۴۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو سخنان اخیر نماینده رفسنجان را بررسی می‌کند
آقای شیخ حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس ضمن ابراز خرسندی از تغییر استاندار کرمان به رسانه راه دانا گفته است: «ما هشت ماه در مقایسه با استان‌های دیگر عقب هستیم؛ چرا که در این مدت، ادامه دولت گذشته در حال فعالیت بود و با انتخاب فداکار از یک جهت این امید در دل مردم ایجاد شد که دولت آیت الله رئیسی می‌خواهد خدمت‌گزاری را در استان کرمان آغاز کند.»

گفتارنو- علی کاظمی تبار:

آقای شیخ حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس ضمن ابراز خرسندی از تغییر استاندار کرمان گفته است: «ما هشت ماه در مقایسه با استان‌های دیگر عقب هستیم؛ چرا که در این مدت، ادامه دولت گذشته در حال فعالیت بود و با انتخاب فداکار از یک جهت این امید در دل مردم ایجاد شد که دولت آیت الله رئیسی می‌خواهد خدمت‌گزاری را در استان کرمان آغاز کند.»
آقای جلالی که به دلیل تعلق‌شان به جبهه پایداری معمولا موضع‌گیری‌های تند و رادیکالی دارند، در ماجرای تغییر استاندار کرمان هم از جمله افراد پیگیر تغییر استاندار کرمان بود. حالا و با توجه به اظهارنظر ایشان در خصوص عقب افتادن استان کرمان خوب است ایشان به این سوالات پاسخ دهد:

1- بر اساس کدام گزارش و کدام ارزیابی دقیق علمی و یا غیرعلمی ایشان معتقدند که استان کرمان نسبت به استان‌های دیگر عقب افتاده است؟ کدام معجزه توسط استانداران انقلابی دولت آقای رئیسی در استان‌های دیگر اتفاق افتاده است که در کرمان از آن خبری نیست؟ الان وضعیت ماکارونی در استان‌های دیگر بهتر از کرمان است. نرخ تورم در استان‌های دیگر کشور به واسطه حضور استانداران انقلابی بهتر از کرمان است؟ دقیقا در استان‌های دیگر چه اتفاقی افتاده که در کرمان نیفتاده است؟

2- آقای نماینده فرموده‌اند انتخاب استاندار جدید کرمان در دل مردم امید ایجاد کرده است. ایشان از کدام مردم سخن می‌گویند؟ آیا کسانی که در اطراف خود می‌بینند را مردم می‌دانند؟ آیا مردم کرمان از نظر ایشان هم حزبی‌ها و هم جناحی‌های ایشان هستند؟ آقای نماینده! ظاهرا مشغله کاری ظاهرا شما را مردم جدا کرده است. مردم الان اینقدر درگیری اقتصادی و اجتماعی دارند که مدت‌هاست برایشان اهمیتی ندارد که استاندار کرمان کیست. بسیاری از مردمِ تحت فشارِ اقتصادی حتی نام خانوادگی استاندار کرمان را نمی‌دانند و تفاوت فدائی و فداکار را نمی‌دانند یا علاقه ندارند بدانند. آنان نام رئیس‌جمهور و وزرا را هم به زور یادشان مانده است. اگر باور نمی‌کنید من حاضرم شما را در کوچه و بازار بچرخانم تا از 100 نفر از مردم همان رفسنجان نظرخواهی کنیم. آنگاه مطمئن خواهید شد که برای مردم هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی استاندار کرمان است. بهتر است شما هم نظرات گروهی و جناحی خود را به مردم تعمیم ندهید.

3- ایشان به گونه‌ای در خصوص ادامه دولت روحانی در کرمان سخن فرسائی نموده است که گوئی در این هشت ماه هیچ تغییری در استان کرمان صورت نگرفته است. جهت استحضار ایشان تا این لحظه معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل اجتماعی استانداری، تعداد زیادی از مدیران کل و فرمانداران - که اولین آنان فرماندار رفسنجان بود- تغییر کرده‌اند و اغلب آنان از نیروهای انقلابی هستند. لذا مشخص نیست ایشان چگونه عدم تغییر استاندار را معادل کل بدنه مدیریتی استان فرض کرده است؟

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)