کد خبر: ۴۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهارداشت: استان کرمان افتخار میزبانی دائمی 301 شهید گمنام را دارد و به روح مطهر این شهدا نیز درود و صلوات می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه "ما مقاوم هستیم " شعار امسال هفته مقاومت و گرامیداشت برنامه‌های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در کشور است گفت: امسال با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین برنامه‌های سوم خرداد با این رویکرد برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های سوم خرداد به‌ صورت حضوری و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود ادامه داد: 40 برنامه محوری برای بزرگداشت سوم خرداد در استان کرمان اجرایی می‌شود.

مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه این برنامه‌های از روز دوشنبه دوم خردادماه در سطح استان برگزار می‌شود بیان کرد: فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در حال انجام است و چگونگی و چرایی عملیات بیت المقدس تشریح می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم محوری بزرگداشت سوم خرداد روز دوشنبه دوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود گفت: این مراسم به صورت تبیینی است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه عصر روز سوم خرداد مراسم بزرگداشت روز مقاومت در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداهای سراسر استان و رژه موتوری نیروهای مسلح استان از برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

وی با بیان اینکه از سردیس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان رونمایی می‌شود گفت: آیین افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام در دانشگاه فنی کرمان در سوم خرداد برگزار می‌شود.

مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌‌ای شهدا و افتتاحیه نهمین سوگواره ملی تعزیه استان در روستای ده زیار از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد و روز ملی مقاومت در استان کرمان است بیان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کرمان در ایام سوم خرداد با بخش ویژه سرباز وطن برگزار می‌شود گفت: کرمان در ایام سوم خرداد میزبان بیش از 300 جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس است که به زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی می‌آیند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه سالگرد شهدای گمنامی که در سال‌های گذشته در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در کرمان تدفین شدند نیز در این ایام برگزار می‌شود افزود: بازدید از موزه دفاع مقدس استان و موزه ذوالفقار ارتش در ایام سوم خرداد رایگان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

پربازدید ها

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)