کد خبر: ۴۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
عبدالناصر همتی می‌گوید: در طول یکسال گذشته نیز طبق عهدی که با رأی دهندگان بسته بودم، در حد امکان، در سایه بایکوت کامل صداوسیما و تخریب سنگین رسانه‌های دولتی، تلاش کردم مطالبات آنها را مطرح کرده و با روشنگری، نقدها و پیشنهادهای لازم برای اصلاح امور خصوصاً در بعد اقتصادی ارائه دهم.

عبدالناصر همتی می‌گوید: در طول یکسال گذشته نیز طبق عهدی که با رأی دهندگان بسته بودم، در حد امکان، در سایه بایکوت کامل صداوسیما و تخریب سنگین رسانه‌های دولتی، تلاش کردم مطالبات آنها را مطرح کرده و با روشنگری، نقدها و پیشنهادهای لازم برای اصلاح امور خصوصاً در بعد اقتصادی ارائه دهم.

به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت: یکسال از انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با تمام فراز و نشیب‌های آن گذشت. انتخابات سال پیش در شرایطی پایان یافت که بسیاری از هموطنان به هر دلیل پای صندوق رأی نیامدند و یا آرای خود را به عنوان اعتراض به صندوق رأی سپردند و بر اساس آنچه اعلام شد، نزدیک ۱۰ درصد مشارکت کنندگان نیز به حقیر اعتماد کرده و رأی خود را به اینجانب دادند.

در جریان رقابت‌های انتخاباتی و فرصت محدود سه هفته‌ای، سعی کردم شرایط بحرانی اقتصاد کشور را که عمدتاً نتیجه دو عامل مهم حکمرانی نادرست اقتصادی و تداوم تحریم‌ها بود، تشریح و ضرورت رفع هرچه سریع‌تر موانع برای نیل به رشد و توسعه اقتصادی را نشان دهم و برخلاف رقبا، تلاشی برای دادن وعده‌های ناشدنی نداشتم و حتی آنها را هم از دادن وعده‌های ناشدنی برحذر داشتم. گفتم نباید اجازه دهیم فرصت‌های بین‌المللی که به روی کشور گشوده شده است، با سوء تدبیر در حوزه اقتصاد و دیپلماسی، به سادگی از دست برود. هر چند متأسفانه در ده ماه گذشته تا حدی این فرصت‌ها از دست رفت.

من و همراهانم و تمام کسانی که حقیر را لایق دانسته و به من رأی دادند به مسئولیت تاریخی خود عمل کردیم و با ایران دوستانه‌ترین نیت‌ها، در ناامیدی سعی کردیم امید بسازیم. در طول یکسال گذشته نیز طبق عهدی که با رأی دهندگان بسته بودم، در حد امکان، در سایه بایکوت کامل صداوسیما و تخریب سنگین رسانه‌های دولتی، تلاش کردم مطالبات آنها را مطرح کرده و با روشنگری، نقدها و پیشنهادهای لازم برای اصلاح امور خصوصاً در بعد اقتصادی ارائه دهم.

تجربه نزدیک به یکسال اداره کشور با نگاه و رویکرد دولت سیزدهم تفاوت معنادار در راهبری رفع تحریم‌ها، مهار تورم، افزایش انضباط مالی و کاهش فروبستگی‌های حوزه فرهنگ و فضای مجازی، را آشکار ساخت. این تفاوت معنادار نه فقط در انتخاب رئیس جمهور، در مورد انتخاب وزراء هم آشکار شده است.

در پایان لازم می‌دانم مجدداً از جوانانی که بی‌مزد و منت در مدت سه هفته شبانه‌روز من را یاری کردند، همچنین از زنانی که با امید به آن پویش نگریستند تشکر نمایم. از تمام بزرگانی که در آن روزها به خاطر ایران بهتر از آبرو و اعتبار خود مایه گذاشتند و تلاش کردند روزنه موجود بسته نشود، سپاسگزارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)