کد خبر: ۴۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران هیچ دخل و تصرفی در تخصیص سهمیه‌های سوخت نفت گاز ندارد و میزان عملکرد و کارکرد ناوگان خودرو‌های سنگین، ملاک سهمیه‌بندی سوخت است.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران هیچ دخل و تصرفی در تخصیص سهمیه‌های سوخت نفت گاز ندارد و میزان عملکرد و کارکرد ناوگان خودرو‌های سنگین، ملاک سهمیه‌بندی سوخت است.

به گزارش تسنیم، علی اکبر نژادعلی افزود: عملکرد سهمیه ناوگان حمل و نقل مسافری و باری از طریق بارنامه‌ها و باربرگ‌های حمل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان شهرداری و دهیاری‌ها تنظیم و به صورت فایل تجمیع شده در اختیار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران قرار می‌گیرد سپس بر اساس جداول تنظیمی میزان سوخت تخصیص می‌یابد.

به گفته وی این سهمیه سوخت در کارت‌های ناوگان حمل و نقل مسافری و ناوگان باری ذخیره می‌شود و رانندگان با مراجعه به جایگاه‌های سوخت می‌توانند سوخت را برداشت کنند.

نژادعلی در خصوص استان‌های مرزی هم گفت: به علت محدویت‌های این مناطق کمیته‌هایی تشکیل شده که هر 8 ساعت تصمیم برای سهمیه‌بندی گرفته می‌شود که دراین جا نیز کارکرد مدنظر است.

وی اظهارداشت: در برخی مناطق بحث صف‌های کامیونداران درباره دریافت سوخت مطرح شده است، چرا که سوخت نفت گاز در برخی از مجاری عرضه بر اساس نرخ دوم با کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها توزیع می‌شود و علت این امر این است که اگر راننده‌ای کارتش را گم کرده باشد یا همراهش نباشد در آن جایگاه بتواند میزان محدودی سوخت دریافت کند تا خودش را به مقصد برساند.

نژاد علی تفاوت بین نرخ توزیع نفت گاز در داخل کشور با بیرون کشور را تفاوت زیادی دانست و عنوان کرد: این طبیعی است که برخی بخواهند از کارت نرخ دوم استفاده کنند، اما باید نظارت‌های استانی و منطقه‌ای گسترش یابد تا دیگر شاهد این صف‌ها نباشیم.

نژاد علی افزود: در پخش فراورده‌های نفتی حدود 100 تا 105 میلیون لیتر سوخت گازوییل تولید می‌شود که با مصرف برابری می‌کند به جز دوره‌هایی که برداشت بیشتر می‌شود.

به گفته وی همه جایگاه‌ها بر اساس میزان تخصیص که اداره تامین و توزیع شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران در نظر گرفته است سوخت در اختیارشان قرار می‌گیرد و چنانچه اگر جایگاهی به موقع سوختشان تامین نشود با شماره 09627 تماس بگیرند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)