کد خبر: ۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان گفت: 707 طرح همزمان با هفته دولت در کرمان افتتاح می شود که 197 طرح مربوط به بخش خصوصی در حوزه طرح های اقتصادی و مربوط به مثلث توسعه و 510 طرح نیز عمرانی و دولتی است.

ابوالقاسم سیف اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 510 طرح عمرانی و دولتی مختلف شامل 367 طرح استانی و 143 طرح ملی همزمان با هفته دولت در این استان بهره برداری می شود. 
وی اظهار کرد: طرح های قابل افتتاح استانی در هفته دولت با سه هزار و 320 میلیارد ریال و پروژه های ملی با سه هزار و 50 میلیارد ریال و در مجموع کل پروژه ها با شش هزار و 370 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسند. 
وی گفت: عملیات اجرایی 57 طرح نیز از اعتبارات ملی و استانی در کرمان آغاز می شود که 910 میلیارد ریال استانی و بقیه ملی است.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان افزود: شهرستان های ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر و بم به ترتیب هر کدام هشت، پنج، 10، هفت و 18 طرح را در هفته دولت آماده افتتاح دارند. 
وی گفت: طرح های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان های جیرفت 48، رابر هفت، راور هشت، رفسنجان 26، رودبار 11، ریگان هشت، زرند 19، سیرجان 36، شهربابک 16، عنبرآباد 17، فاریاب 12، فهرج 9، قلعه گنج 29، کرمان 66، کوهبنان 10، کهنوج 24، منوجان 14 و نرماشیر 9 طرح است. 
سیف اللهی افزود: طرح های قابل افتتاح در هفته دولت از 27 دستگاه اجرایی استان کرمان است که از محل استانی و ملی اعتبار دارند.
وی گفت: سه هزار و 21 واحد مسکن مهر نیز در هفته دولت سال جاری با یکهزار و 510 میلیارد ریال اعتبار در شمال استان کرمان و 770 واحد مسکن مهر با اعتبار 380 میلیارد ریال در جنوب استان افتتاح می شود. 
وی بیان کرد: سه پروژه بزرگ صنعتی معدنی نیز در هفته دولت امسال توسط معاون اول رییس جمهوری در سطح استان کرمان به بهره برداری می رسد. 
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان گفت: اعتبار پیش بینی شده برای تمام طرح هایی که کلنگ زنی می شوند شش هزار و 170 میلیارد ریال است که پنج هزار و 260 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی و 900 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین می شود. 
وی تصریح کرد: طرح هایی که قرار است هفته دولت در کرمان افتتاح شوند غیر از پروژه های قابل افتتاح شهرداری ها هستند. 
سیف اللهی گفت: طرح های هفته دولت در استان کرمان با حضور مقامات کشوری، اعم از معاونان رییس جمهور، وزرا و معاونان وزرا در هر دستگاه به بهره برداری می رسند. 
وی افزود: برخی از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به صورت متمرکز به بهره برداری می رسند. 
وی گفت: به دلیل زمان اندک هفته دولت برخی از پروژه ها مانند پروژه پالایش قطران زرند قبل از آغاز این هفته به بهره برداری رسید. 
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان اظهار کرد: موزه مدرسه حیاتی و پارک بانوان نیز هفته دولت در شهر کرمان به بهره برداری می رسد. 
وی گفت: دولت و استاندار کرمان تاکید دارند که پروژه های ناقص در این هفته به بهره برداری نرسد. 
سیف اللهی تصریح کرد: کار اجرایی پروژه هایی که در هفته دولت کلنگ زنی می شوند بلافاصله آغاز خواهد شد. 
وی گفت: مجموعه نهادهای دولتی در هفته دولت با نگاه دولت و تدبیر و امید برنامه هایی چون ارتباط با نخبگان، برگزاری میزگردها، تزریق روحیه امید و نشاط را در دستور کار خود دارند. 
وی ادامه داد: ارتباط با شبکه های اجتماعی و رسانه ها، ارتباط با برنامه های صدا و سیما و ارایه گزارش از فعالیت ها و اقدامات انجام شده به مردم از جمله دیگر برنامه هایی مسوولان در هفته دولت است. 
وی گفت: برجسته کردن و معرفی بیش از پیش محور ولایت و رهبری در راستای اهداف نظام و دولت به عنوان دیگر فعالیت های مسوولان و دستگاه های اجرایی در هفته دولت برنامه ریزی شده است. 
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: عملکرد دولت در این هفته از طریق نمایشگاه های مجازی به مردم ارایه می شود. 
وی تجلیل از چهره های ماندگار استان کرمان و خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان دیگر برنامه های هفته دولت در استان کرمان نام برد. 
وی افزود: نشست با اصحاب رسانه و ارتباط با مجموعه روحانیت حوزه مساجد و تشکل های مردمی با رویکرد اجتماعی جامع محور و تعاملی برنامه دیگر هفته دولت در استان کرمان است. 
سیف الهی گفت: ارتباط مستقیم با مردم و اجرای سیاست طرح های باز در هفته دولت برای ارباب رجوع که البته در سال هم اجرا می شود در هفته دولت به صورت متمرکز به مرحله اجرا در خواهد آمد. 
وی بیان کرد: تقدیر از شخصیت والای شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان شهدای دولت نیز در این هفته در دستور کار قرار دارد.
استان کرمان با 23 شهرستان بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد.
هفته دولت از امروز دوشنبه دوم شهریور آغاز شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)