کد خبر: ۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
شهباز حسن پور در پاسخ به سوال گفتارنو:
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمان و راور تاکید که «فعلا» در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

فعلا هیچ تصمیمی برای نامزدی از حوزه کرمان و راور ندارم/ فرق نمی‌کند در کرمان نماینده باشم یا استان دیگری

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمان و راور تاکید که «فعلا» در این خصوص تصمیمی نگرفته است.
به گزارش خبرنگار گفتارنو شهباز حسن‌پور ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه در شهر کرمان در پاسخ به سوال گفتارنو درباره نامزدی اش از مرکز استان در انتخابات آینده مجلس گفت: من نماینده همه ملت هستم و خدمت کردن در همه جا وظیفه من است و فرق نمی‌کند که در کرمان و یا هر استان دیگری باشم، اما صادقانه بگویم فعلا هیچ تصمیم در این خصوص ندارم.
این نماینده مجلس گفت: امروز فضای نا امیدی در کشور به وجود آمده به صورتی که بیشتر نداشته‌ها را مد نظر قرار داده‌ایم و داشته‌هایمان را فراموش کرده‌ایم.
وی در پاسخ به این که تنها راه نجات کشور را در چه می‌بینید گفت: مشارکت مردم و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است همه دولت‌ها در مسایل اقتصادی ناکارآمد یا ضعیف بوده‌اند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: سه شنبه با حضور وزیر صمت کارخانه گندله ۲ میلیون تنی گهر زمین با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درحالی به بهره‌وری برداری می‌رسد که در شرایط تحریم و کرونا قرار داریم.
حسن پور در خصوص بحث انتقال آب افزود: ۱۴ سال قبل در مجلس شورای اسلامی فریاد آب حوزه به حوزه را زدم و امروز شاهد این هستیم که آب خلیج فارس نه تنها به عنوان یک پروژه کاملا ملی و بلکه فراوری کلید خورده است.
وی از آب به عنوان حساسترین موضوع استان نام برد و یادآور شد: هم اکنون آب در شهر سرچشمه هست همت سازمان آبفا می‌طلبد که مشکل آب شرب مردم را مرتفع کند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به مسأله بیکاری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بردسیر به ۱۰۰ نفر کارگر فوری نیاز دارد ضمن این که هر متقاضی کار باید در آزمون شرکت کند و بر اساس معیار‌های لازم اقدام به جذب نیرو خواهد شد و هیچ سفارشی در کار نیست.
این نماینده مجلس با بیان این که باید دست به دست هم بدهیم و برای آبادانی کشور تلاش کنیم تصریح کرد: در بحث بیکاری در شهرستان بردسیر و سیرجان پایینترین نرخ بیکاری را داریم و امروز یازده کارخانه بزرگ و کوچک در بردسیر فعال هستند.
حسن پور در پاسخ به این که با وجود اینهمه کارخانه چرا سیمای شهر وضعیت مطلوبی ندارد گفت: بردسیر در حال حاضر به حاشیه شهر کرمان تبدیل شده و هر کس که در این شهرستان دارای سرمایه‌ای می‌شود به کرمان مهاجرت می‌کند و در بهترین نقطه شهر خانه می‌خرد برای همین نمای شهرستان بردسیر با وجود کارخانه‌های بزرگ و کوچک منظره چشمگیری نیست.
وی در بخشی از سخنان خود از عدم تحقق تولید یک میلیون مسکن انتقاد کرد و افزود: قرار بود یک ساله این تعداد مسکن تعیین تکلیف شود، اما هم اکنون ۲۰۰ خانه هم تعیین تکلیف نشده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چرا شرکت‌های بزرگ پول‌های خود را در بانک‌ها سپرده کرده‌اند خاطرنشان ساخت: انتقاد من از سرمایه دارانی است که پول خود را در بانک‌ها گذاشته‌اند و در کار‌های بزرگ سرمایه گذاری نمی‌کنند اگر دولت برنامه مشخصی داشت می‌گفت که شرکت‌ها بخشی از برق مورد نیاز خود را از طریق انرژی‌های پاک تامین کنند و بدانید استان کرمان در سال آینده با کمبود حدود ۳ هزار مگابایت برق روبرو خواهد بود.
حسن پور گفت: یکی از ظرفیت‌های کشور منابع طبیعی و معادن هستند ضمن این که در ادامه روند کار نباید تنها به صادرات میلگرد بسنده کنیم همچنین ما دیگر نباید وارد کننده ورق برخی خودرو‌ها باشیم بلکه باید قطعات هواپیما و خودرو را خودمان تولید کنیم ما باید دو گام به جلو برداریم.
وی با انتقاد به این که دانشگاه صنعتی سیرجان رتبه اول در بحث جذب اشتغال به کار در کل کشور بوده است گفت: این در حالیست که اگر این موفقیت در یکی از استان‌های دیگر اتفاق افتاده بود از این موقعیت نهایت استفاده را در رابطه با جذب نیرو می‌کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)