کد خبر: ۴۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر سیستم‌ها، برنامه و بودجه گل‌گهر مطرح کرد:
 مدیر سیستم‌ها، برنامه و بودجه شرکت گل‌گهر گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها، دستیابی به روش‌هایی برای بهبود فرآیندهاست. به همین منظور سازمان‌ها با اتخاذ رویکردها و انتخاب الگوهای متعدد و مورد نیاز سازمان، فرآیندهای کسب‌وکار را در مجموعه خود مدیریت می‌کنند و از این طریق میزان کارایی و اثربخشی این فرآیندها را می‌سنجند.

 مدیر سیستم‌ها، برنامه و بودجه شرکت گل‌گهر گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها، دستیابی به روش‌هایی برای بهبود فرآیندهاست. به همین منظور سازمان‌ها با اتخاذ رویکردها و انتخاب الگوهای متعدد و مورد نیاز سازمان، فرآیندهای کسب‌وکار را در مجموعه خود مدیریت می‌کنند و از این طریق میزان کارایی و اثربخشی این فرآیندها را می‌سنجند.

مهندس محمد اسدی در گفتگو با اخبارفلزات افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سال ۱۳۹۳ پروژه «شناسایی و تدوین فرآیندهای کسب‌وکار» را تعریف و بر اساس مدل مرجع  «APQC» شناسنامه فرآیند و جریان گردش کار برای هر یک از فرآیندها شناسایی‌ و تدوین شده است.

وی ادامه داد: در نظام مدیریت فرآیندی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، برای تمامی فرآیندها شناسنامه‌ای بر اساس نمودار «SIPOC» شامل مالک، تأمین‌کننده، ورودی، فعالیت‌ها، خروجی، مشتری و شاخص‌ها تهیه شده است.

وی تاکید کرد: در شرکت گل‌گهر برای تمامی فرآیندها، شاخص‌های عملکردی‌ در قالب برنامه‌ریزی عملیاتی تعریف شده است و مالکین فرآیندها براساس دوره زمانی سه ماهه، مسئولیت پایش فرآیندهای خود (برنامه‌های عملیاتی) را بر عهده دارند. نتیجه اندازه‌گیری شاخص‌ها تحلیل و در جلسات درون‌واحدی مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس برخی از این نتایج و تحلیل‌ها بر حسب ضرورت در جلسات شورای معاونین شرکت ارائه و پروژه‌های بهبود مورد نیاز برای فرآیندها تعریف می‌شوند.

مدیر سیستم‌ها، برنامه و بودجه گل‌گهر اظهار کرد: در شرکت گل‌گهر برای بهبود و نوآوری فرآیندهای سازمانی رویکردهایی اتخاذ و جاری‌سازی شده است که از جمله این رویکردها می‌توان به نظام بهبود شش سیگما، نظام پیشنهادها، سیستم مدیریت آراستگی، بروزرسانی برنامه‌های عملیاتی واحدها بر حسب نیاز و ضرورت، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشاره کرد.

لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۰ شرکت گل‌گهر جهت پیشبرد یکپارچه سیستم‌های مختلف جاری در سازمان اقدام به پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی کرد و در همین راستا موفق به کسب تقدیر نامه ۴ ستاره در سطح جایزه ملی تعالی سازمانی شد.‌

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)