کد خبر: ۴۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر آموزش و پرورش از وجود ۹ مدرسه کانکسی در شهر بم خبر داد و بیان‌کرد: این مدارس ۲۲ کلاس درس دارند که در هر کلاس ۱۰ دانش‌آموز حضور دارد و اداره نوسازی مدارس تعهد کرده که در اسرع وقت این مدارس را به کلاس‌های ایمنی تبدیل کند.

وزیر آموزش و پرورش از وجود ۹ مدرسه کانکسی در شهر بم خبر داد و بیان‌کرد: این مدارس ۲۲ کلاس درس دارند که در هر کلاس ۱۰ دانش‌آموز حضور دارد و اداره نوسازی مدارس تعهد کرده که در اسرع وقت این مدارس را به کلاس‌های ایمنی تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری روز پنحشنبه ۲۰ مردادماه در حاشیه سفر به شهرستان بم در جمع خبرنگاران از احداث یک مدرسه در شهرستان بم که اعتبار آن از هفته آینده ابلاغ می‌شود خبر داد و اظهارداشت: دو مدرسه کانکسی در شهر بم وجود دارد که با احداث مدرسه ایمن دانش‌آموزان این مدارس کانکسی در این مدرسه مستقر خواهند شد.

نوری با اشاره به اینکه اعتبار مورد نظر برای احداث مدارس تامین شده است تصریح کرد: بخشی از این اعتبار توسط وزارت آموزش و پرورش و ۴۰ درصد آن نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بخشی دیگر نیز توسط خیرین تامین خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش به مجتمع فرهنگی آموزشی این شهرستان که در سال ۸۴ آغاز به ساخت آن آغاز شده اشاره کرد و افزود: این مجتمع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد: این مجتمع به بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به پیچیدگی کار فعلا چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره خانه معلم بم نیز گفت: به دلیل اینکه مجتمع فرهنگی آموزشی این شهرستان یک مرکز جامع محسوب می‌شود فعلا برای خانه معلم تصمیمی اتخاذ نمی‌شود.

نوری همچنین درباره کارخانه تولید شیر که توسط خیرین در هنرستان کاردانش دخترانه احداث شده بود اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه ۴ تن شیر در قالب‌های پاستوریزه و هموژنیزه احداث شده که متاسفانه سال‌ها بلااستفاده مانده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود فضای آموزشی در این شهرستان تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش موظف است تا کمبود فضای آموزشی را جبران کند و این کمبود فضای آموزشی در استان توسط آموزش پرورش استان و نوسازی مدارس بررسی می‌شود تا در اعتبارات سالانه در نظر گرفته شود.

وی همچنین در بازدید از پژوهشسرای رازی این شهرستان قول اهدای دستگاه نانو جهت تکمیل بیشتر فعالیت‌های این مرکز را داد و همچنین طی تماس با مسئولان اپراتور همراه اول از آنان خواست تا پشتیبانی این مرکز توسط این اپراتور به صورت ویژه انجام شود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)