کد خبر: ۴۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، قیمت بلیت اتوبوس بلیت رفت معمولی ۵۵۰ هزار تومان و وی آی پی ۸۵۰ هزار تومان و قیمت برگشت نیز همین مبلغ است.

طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، قیمت بلیت اتوبوس بلیت رفت معمولی ۵۵۰ هزار تومان و وی آی پی ۸۵۰ هزار تومان و قیمت برگشت نیز همین مبلغ است.

به گزارش ایسنا، احسان عراقی زاده صبح امروز هفتم شهریورماه در نشست خبری با موضوع اعزام زائران پیاده‌روی اربعین حسینی به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ۹ ماه پیش برنامه‌ریزی برای اعزام زائران اربعین حسینی به مرزهای کشور را آغاز کردیم.

او با یادآوری ثبت‌نام روزانه ۱۸۰۰ نفر در سامانه سماح، اظهار کرد: برای اولین بار در استان کرمان بلیت رفت و برگشت به زائران ارائه کردیم که با این اقدام بسیاری از مشکلات ما برای جابجایی زوار حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تبیین اقدامات صورت گرفته برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران عنوان کرد: برای زائرانی که بلیط دریافت کرده‌اند لوکیشن محل سوار شدن به اتوبوس هنگام برگشت برای آنها به صورت پیامک ارسال می‌شود.

عراقی زاده، با بیان این مطلب که بلیت برگشت برای شهریور و مهرماه درحال فروش است، تاکید کرد: زائران برای معطل نشدن هنگام برگشت از مرزهای کشور، حتما بلیت برگشت را دریافت کنند که با این اقدام از ایجاد بازار سیاه جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به اینکه در استان کرمان مشکل سوخت نداریم، تصریح کرد: امسال حمل و نقل ریلی هم به مقوله حمل و نقل زائرین اضافه شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از این حمل و نقل استقبال کرده‌اند ضمن آنکه حدود ۱۷۰۰ نفر نیز متقاضی اعزام از طریق هوایی می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تشریح خدماتی که به زوار پاکستانی داده می‌شود، اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۶۰ هزار زائر پاکستانی را داشته باشیم که وارد استان کرمان می‌شوند و پیشنهاد دادیم که از ورود اتوبوس‌های پاکستانی که خودروهای آنها بسیار فرسوده، فرمان آنها سمت راست بوده، بیش از حد مجاز مسافر سوار می‌کنند و ... جلوگیری شود و اگر با چنین مواردی روبرو هستیم، از طریق شرکت‌های ایرانی آنها را جابجا کنیم که متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.

«پیش بینی می‌کنیم حدود ۲۰۰ هزار کرمانی در مراسم اربعین حسینی امسال شرکت کنند لذا تعداد زوار سال جاری دو برابر گذشته است ضمن آنکه زائران پاکستانی نیز باید به این افراد اضافه شوند.» این بخش دیگری از سخنان عراقی زاده در این نشست خبری بود.

روزانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس زوار کرمانی را به مرز می‌رسانند

علی محمد محراب پناه رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری کرمان نیز در این نشست خبری گفت: از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه فروش بلیت‌های رفت و برگشت برای زوار برنامه‌ریزی شده است که از امروز پیش فروش رفت و برگشت این مسیرها آغاز شده است.

او بیان کرد: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در کل استان داریم و این تعداد به غیر از ناوگانی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی و کارخانجات دارند.

محراب پناه با بیان این مطلب که سرویس‌های داخل کشور را به حداقل رساندیم، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس زوار کرمانی را تا مرز منتقل می کنند.

طبق اعلام رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری کرمان، نمایندگانی در مبادی خروجی استان مستقر می‌شوند و از مسافران قیمت بلیتی که تهیه کرده‌اند، سوال می‌شود تا از سوءاستفاده برخی‌ها جلوگیری شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)