کد خبر: ۴۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه جیرفت عنوان کرد
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رفع محرومیت‌ها و تامین زیرساخت‌های خدمات نظام به مناطق دورافتاده نباید دستخوش احساسات قرار بگیرد تاکید کرد: همین جا اعلام می‌کنیم به مرکز استان جدید هیچ حساسیتی نداریم مهم این است که مردم جنوب از محرومیت رهایی یابند و شاهد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی نباشیم.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رفع محرومیت‌ها و تامین زیرساخت‌های خدمات نظام به مناطق دورافتاده نباید دستخوش احساسات قرار بگیرد تاکید کرد: همین جا اعلام می‌کنیم به مرکز استان جدید هیچ حساسیتی نداریم مهم این است که مردم جنوب از محرومیت رهایی یابند و شاهد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی نباشیم.
به گزارش گفتارنو به نقل از ایسنا حجت الاسلام میثم تارم امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری جیرفت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات است و رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام تاکید کردند.
وی افزود: دولت سیزدهم علی رغم همه مشکلات از جمله بدهکاری بی سابقه به بانک مرکزی، بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنایع؛ با اعتماد و پشتیبانی ملت توانست این مشکلات را پشت سر بگذارد و جراحی بزرگ اقتصادی را نیز علی رغم پیامد‌هایی که داشته انجام داد، زیرا مصلحت مردم را به همه چیز ترجیح داد و این اقدام را با شجاعت پذیرفت.
تارم بیان کرد: دشمن تلاش کرد مردم را در مقابل نظام قرار بدهد، اما مردم با بصیریت همکاری کردند و همانگونه که در حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها مردم، کمک کردند؛ امیدوارین نتیجه این همدلی این باشد که روز به روز شاهد کاهش تورم باشیم.
وی سفر‌های هیئت دولت را باعث امید مردم عنوان کرد و افزود: سفر‌های دولت مورد تحسین مقام معظم رهبری هم قرار گرفته اند، چون باعث امید مردم شده که می‌بینند وزرا و رئیس جمهور در کنار آن‌ها هستند و از آلام آن‌ها کم می‌شود و مردم هم با نظام و دولتمردان همکاری می‌کنند.
امام جمعه جیرفت به حضور رئیس جمهور در جنوب کرمان و زهکلوت به عنوان یک اقدام فراموش ناشدنی یاد کرد و افزود: سفر هیت دولت حامل خبر خوشی (تقسیم استان) بود که موجب خوشحالی وصف ناپذیر مردم شده، زیرا استان کرمان پهناور است و برای رسیدگی به امورات چاره‌ای جز استقلال آن نیست و توجه به ظرفیت‌ها و مشکلات بهتر صورت می‌گیرد.
تارم گفت: بر اساس بحث‌های تخصصی تقسیمات کشوری انجام می‌شود و اگر نقاط دیگر هم از زیرساخت‌های لازم برخوردارند باید مورد توجه دولت‌مردان قرار گیرد و همین جا اعلام می‌کنیم به مرکز استان جدید هیچ حساسیتی نداریم مهم این است که مردم جنوب از محرومیت رهایی یابند و شاهد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی نباشیم.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)