کد خبر: ۴۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
در جلسه هم اندیشی مدیرکل امور استان‌های وزارت کار مطرح شد:
اطلاع‌رسانی: اولین جلسه از سلسله نشست‌های طرح تبیین «روایت جهاد - رقابت خدمت» با حضور مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی استان‌ها، با میزبانی دفتر اموراستان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی فرایند‌های جاری مرتبط، خصوصا ظرفیت‌های شورای هماهنگی، برگزارگردید.

عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ازریابی‌ها رو به رشد و مثبت است

 

اطلاع‌رسانی: اولین جلسه از سلسله نشست‌های طرح تبیین «روایت جهاد - رقابت خدمت» با حضور مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی استان‌ها، با میزبانی دفتر اموراستان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی فرایند‌های جاری مرتبط، خصوصا ظرفیت‌های شورای هماهنگی، برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حبیب اله جلیلی، مدیر کل امور استان‌های وزارت متبوع ضمن تبیین و تشریح «روایت جهاد - رقابت خدمت» گفت: پس از تاکید جناب آقای دکتر زاهدی وفا، سرپرست محترم وزارت بر اهمیت فعالیت‌های «شورا‌های هماهنگی مدیران استان‌ها» در پیشبرد اهداف وزارت در سطوح استانی، مطالعه اولیه‌ای از فعالیت استان‌ها تهیه و بر مبنای آن سلسله نشست‌هایی با عنوان «طرح تبیین روایت جهاد - رقابت خدمت» برنامه ریزی شد تا با حضور مدیران کل اجرایی نقاط قوت و ضعف فرایند‌های اجرایی جاری مورد بازبینی قرار گیرد. در این نشست‌ها توجه و اهمیت بخشیدن به ظرفیت‌های شورای هماهنگی مدیران در استان‌ها مورد تاکید است؛ همفکری، هم رفتاری و در نهایت همدلی بین دستگاه‌های تابعه سبب همسویی و ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد و از طرفی بر تعاملات با ذی نفوذان، نخبگان و سایر مراجع استانی و ملی و انعکاس دستاورد‌های وزارت به آحاد جامعه تاثیرات موثری خواهد داشت.
مدیر کل امور استان‌ها با بیان اینکه عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ازریابی‌ها رو به رشد و مثبت است، گفت: حضور مدیران باید بیشتر و باانگیزه باشد جلسات شورا باید در مسیر تحول و نوآوری ونتیجه آن همراه با اثر بخشی باشد.
وی با بیان اینکه این شورا‌ها با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت دراستان ها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه‌ها درحل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان‌ها از ده دستگاه تابعه وزارت تشکیل شده تنوع گسترده‌ای از برنامه ها، فعالیت‌ها و خدمات را در استان‌ها فراهم می‌کند. این شورا‌ها از نظر گستردگی فعالیت‌ها و خدمات و گستردگی جمعیت تحت پوشش، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی کشور بی نظیر بوده و یکی از اصلی‌ترین و موثرترین تشکیلات و ابزار‌های وزارت در استان‌ها محسوب می‌شود. این ظرفیت عظیم که وظیفه راهبری اهداف و برنامه‌ها را بر عهده دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پایش مستمر وضعیت آن و به روز بودن رویه‌های آن امری ضروری است.
جلیلی اظهار داشت: در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۶ جلسه شورای هماهنگی بین دستگاه‌های تابعه وزارت دراستان‌های کشور با میانگین ۵.۳ مصوبه برای هر جلسه ثبت شده است. در این جلسات اهم موضوعات جاری دستگاه‌های تابعه وزارت دردستور کار قرار می‌گیرد تا زمینه‌های هم افزایی و همکاری دستگاه‌ها در خدمت رسانی مورد بررسی قرار گیرد.

عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ازریابی‌ها رو به رشد و مثبت است


وی ابراز امیدواری کرد تا با جمع بندی نظرات، تجربیات و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه‌ای که در شورا‌ها انجام می‌گیرد، در خلال بحث‌های کارشناسی با نقد و بررسی دقیق‌تر و جامع تر، نتایج مناسبی حاصل گردد و در نتیجه شورا‌ها به سمت «عملیاتی محور شدن فعالیت ها»، البته بیش از پیش، هدایت شوند.
در این نشست مجتبی مصباح مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز اظهار داشت: شیوه نامه‌ها قبل از ارزیابی مدیران به ادارات کل ارسال و بعد از نظرات مدیران نهایی شود.
وی در رابطه با جلسات شورا با مقامات استانی گفت: هدف معرفی شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه به اعضای غیر دولت است که می‌توان بعنوان یک تحول و نوآوری و هم یک شاخص در مصوبات شورا بعنوان یک الگو قرار گیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)