کد خبر: ۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنان مهم امام جمعه کرمان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:
امام جمعه کرمان برای دومین بار طی یک ماه گذشته هشدار داد که نباید عناصر افراطی از کرمان به مجلس راه پیدا کنند.
امام جمعه کرمان برای دومین بار طی یک ماه گذشته هشدار داد که نباید عناصر افراطی از کرمان به مجلس راه پیدا کنند.

به گزارش گفتارنو آیت‌الله سید یحیی جعفری در دیدار صبح امروز خود با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان کرمان افراد صالح برای مسوولیت های مختلف وجود دارند تصریح کرد اگر از خارج از استان عناصر افراطی برای نامزد شدن در انتخابات سال آینده آمدند، نباید فریب آنها را بخوریم.

این دومین هشدار امام جمعه کرمان در خصوص انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی است. وی پیش از این در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت نه دی گفته بود از خارج[از استان] نیز افرادی از هم اکنون خود را مهیا کرده اند که به کرمان بیایند، مراقب باشید و به دیگران بگویید و برادران و خواهران را از اینگونه مسائل آگاه کنید، چه بسا فردی در لباس مقدس روحانیت باشد، درس هم خوانده باشد اما صلاحیت او صلاحیت درستی برای مجلس نباشد. 

آنگونه که ایسنا گزارش کرده آیت‌الله جعفری در سخنان امروز خود در دیدار با وزیر آموزش و پرورش نیز گفته است در استان کرمان افراد صالح برای مسوولیت های مختلف وجود دارند، اگر از خارج از استان عناصر افراطی برای نامزد شدن در انتخابات سال آینده آمدند، نباید فریب آنها را بخوریم.

امام جمعه کرمان در بخشی از سخنان خود خبر داده که «در دوره قبل اگر من نبودم عناصر افراطی از استان کرمان نیز به مجلس راه پیدا می کردند»

نماینده ولی فقیه در استان در توضیح افراطی‌های مد نظر خود گفته : کسانی که غیر از خودشان هیچ کس را قبول ندارند، اینها هستند که نمی گذارند مسوولین صراط مستقیم را طی کنند و به هدف نهایی برسند.»

آیت الله جعفری در ادامه با اشاره به حدیثی از معصوم(ع) تاکید کرد: مقام معظم رهبری مکرر بر بصیرت افزایی تاکید دارند و امیدوارم در انتخابات همه برای خدا کاندیدا شوند و مسئله خط بازی را کنار بگذاریم.

 امام جمعه کرمان با بیان اینکه تبلیغات در چهارچوب قانون آزاد است و نباید در کشور خفقان به وجود بیاید متذکر شد: چه در انتخابات مجلس و چه انتخاب وزیر نباید با حرف‌های واهی کسی را کنار گذاشته و رد کنیم.

 آیت‌الله جعفری ادامه داد: مسوولان کشور باید از امروز به فکر انتخابات باشند، بنده وزیر کشور را فرد صالحی می‌دانم و امیدواریم افرادی که انتخاب می شوند از خود شهر کرمان باشد.

 نماینده ولی فقیه تاکید کرد: افراط و تفریط محکوم است و کشور ما را همین مسائل به سوی مشکلات سوق داده است، اگر دلسوزی، تدین، اخلاص و ولایتمداری باشد، جامعه را با کمک نهادهای موثر پیش خواهیم برد.


آیه نازل نشده که حتما حق با فلان حزب یا فلان حزب است

امام جمعه کرمان بدر بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر هماهنگی خوبی با حضور آقای رزم حسینی در استان کرمان به وجود آمده گفت : دوستان می خواهند مشکلات را حل کرده و نارسایی هایی که از دوره‌های قبل به ارث رسیده، رفع نمایند، البته کار سختی است و ما از مسوولان حمایت کرده و در ادامه نیز حمایت خواهیم کرد.

 وی خظاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: من گفته ام اگر وزیر آموزش و پرورش می خواهد به اهداف برسد، باید خود را فانی کند. مسئله خط و خط بازی باید در کشور ریشه کن شود، نباید ملاک ما در انجام کارها تلاش برای انتخابات باشد.

 آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه نباید همه خود را حق مطلق تلقی کنند گفت: آیه نازل نشده که حتما حق با فلان حزب یا فلان حزب است. در بین همه احزاب و گروه ها انسان های پاک و مومن وجود دارد و ممکن است در حزبی بیشتر و در حزبی کمتر باشد.

 وی بیان کرد: اگر ملت بدانند ما بدون خط بازی و براساس معیارهای انسانی، اخلاقی و دینی عمل می کنیم، پشتیبان ما خواهند بود و به جایی می رسیم.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: باید انسان هایی تربیت کنیم که آینده کشور را به آنها بسپاریم و همه مسوولان کشور روزی زیر دست معلم بوده اند.

 وی تصریح کرد: امروز توقعات مردم بالا رفته و برخی از ما با سخنان نامربوط توقعات مردم را در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و ... بالا برده ایم که این صحیح نیست و باید به اندازه توان، تلاش کنیم و اگر همه دست به دست هم بدهیم، با وحدت و درایت حرکت و کار کنیم، موفق خواهیم شد.

  امام جمعه کرمان تصریح کرد: ما با هیچ کس دشمنی نداریم و می خواهیم افراد صالح، خردمند و معتدل در صدر کار قرار بگیرند، به ویژه در آموزش و پرورش که کار سختی دارد.

 وی بیان کرد: آقای جهانگیری مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان برادر دو شهید بوده و مسوولیت وی سنگینتر و احترام خانواده شهدا بر همه واجب است و استاندار کرمان برای توسعه استان تلاش می کند و ما از ایشان حمایت می کنیم.

دنیا علیه اسلام توطئه کرده
  آیت الله جعفری در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور فرانسه تصریح کرد: در حال حاضر به واسطه عمل نابخردانه چند انسان جنایتکار، دنیا علیه اسلام توطئه کرده و این گروه داعش ساخته خود امریکا و صهیونیسم است که اقدام آنها در فرانسه بهانه ای برای اسلام ستیزی شده است.

 وی با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن پیامبر رحمت(ص) تصریح کرد: فرانسه و غرب بداند که سرانجام کارشان جز فضاحت نیست، پیامبر اسلام مظهر همه فضیلت ها و رحمت است و هرکس بخواهد حرکتی علیه ایشان انجام دهد، نتیجه کار خود را خواهد دید.

 آیت الله جعفری در ادامه بیان کرد: مبنای حرکت همه ما در کشور مقام معظم رهبری است و رهنمودها و عمل ایشان سرمشق و الگو برای همه مسوولان و دست اندرکاران می باشد و امیدواریم همه ما را به سوی صراط مستقیم هدایت کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
1
سلام و سپاس از امام جمعه محترم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
1
0
قربون ... برم كه اصلا تند رو نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
از اون تند تر هم هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)