کد خبر: ۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه کرمان:
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات و شهدا بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط عده‌ای از عناصر اغتشاشگر گفت: باکمال تاسف در این حوادث برخی خواص نیز لغزیدند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات و شهدا بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط عده‌ای از عناصر اغتشاشگر گفت: باکمال تاسف در این حوادث برخی خواص نیز لغزیدند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته واقع در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان افزود: اینجاست که ضرورت جهاد تبیین بر ما روشن‌تر می‌شود تا بعضی‌ها دچار شک نشوند، زیرا بعضی‌ها با حرف هایشان میدان را برای دشمن فراهم کردند.
وی بیان کرد: در روز‌های اخیر حوادث تلخی را شاهد بودیم، اتفاقاتی رقم خورد که این اتفاقات قلب هر متدینی را جریحه‌دار کرده است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه حادثه‌ای اتفاق افتاد و جوانی از دنیا رفت اظهارداشت: از دست رفتن جوان غم انگیز است و باید ابعاد این حادثه رسیدگی و در مجاری قانونی اعلام شود.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه با این حادثه بهانه‌ای درست شد و اتفاقاتی رقم خورد، همانطور که در کشور بعضی‌ها می‌خواهند از هر حادثه جریانی درست کنند، تصریح کرد: برجسته‌سازی شعار‌های هنجارشکن، هتک حرمت، توهین و افترا علیه مقدسات و صد‌ها مورد دیگر مصداق تضییع حقوق شهروندی است.
وی افزود: اموال عمومی را به آتش کشیدند، به حجاب، مقدسات، قرآن، شهدا و شهید نازنینی که ۴۰ سال همه وجودش را برای دفاع از حریت گذاشت (آتش زدن بنر عکس شهید سلیمانی در شهر کرمان) اهانت کردند که این‌ها بخشیدنی نیست.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه چرا بعضی زمین را برای دشمن آماده می‌کنند اظهارداشت: ملت انقلابی و شهید پرور بویژه در استان کرمان حتما این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و در آینده نزدیک جواب محکم و کوبنده‌ای خواهد داد.
وی گفت: به اسم دفاع از حقوق شهروندی با حرکت وحشیانه داعشی آدم را به آتش می‌کشند و به حجاب اسلامی توهین می‌کنند.
امام جمعه کرمان گفت: به غرور ملی ما هجمه کردند؛ به پرچمی که برایش شهید دادیم نیز جسارت و به غیرت دینی ما توهین شد.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: امیدواریم خدا کمک کند از همه سختی‌ها و حوادث تلخ که دشمنان برای ما دیده اند عبور کنیم و این انقلاب را با رهبری، ولی امر مسلمین به دست صاحب اصلی تحویل دهیم.
وی همچنین ادامه داد: در هفته دفاع مقدس هستیم؛ مناسبتی به عنوان نماد مردانگی‌ها، نمایش ایمان و موقعیتی که جوانان این کشور در دفاع از آرمان‌های انقلاب کربلای کوچکی خلق کردند که باید این مناسبت را پاس بداریم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین در ادامه اظهار داشت: دولت موفق شد ویروس کرونا را شکست دهد و بعد از ۲ سال کلاس‌ها حضوری برگزار شود که به جامعه تعلیم و تربیت نیز این مناسبت بازگشایی مدارس را تبریک می‌گوییم.
وی گفت: عضویت رسمی ایران به پیمان اقتصادی شانگ‌های در شرایط تحریم دستاوردی بزرگ است که به دولتمردان و مردم باید تبریک گفت.
امام جمعه کرمان گفت افزود: حضور شجاعانه رییس جمهور در سازمان ملل به نمایندگی از مردم و دفاع جانانه از حقوق مردم و ارزش‌های دینی بویژه طرح بحث شهید سلیمانی، پیگیری ظالمی که دستور ترور ایشان را داد و همچنین برافراشتن عکس ایشان در صحن عمومی سازمان ملل جای تشکر دارد.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)