کد خبر: ۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
خبرگزاری اسنا نوشت: به دنبال حرکت ها و اعتراضات که روزهای اخیر، مردم کرمان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی (ع) به سمت میدان بسیج با سر دادن شعارهایی برخی حرکات معترضین را محکوم کردند.

خبرگزاری اسنا نوشت: به دنبال حرکت ها و اعتراضات که روزهای اخیر، مردم کرمان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی (ع) به سمت میدان بسیج با سر دادن شعارهایی برخی حرکات معترضین را محکوم کردند.
امروز یکم مهرماه مردم متدین کرمان همراه با سراسر کشور با پیمودن مسیر مصلای بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج حرکات هنجارشکنان معترضین را محکوم کردند.
مردم همیشه در صحنه کرمان انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشا آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

شعارها

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای از جمله؛ مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
بر پایه این گزارش، برخی از حاضرین در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردهای با عناوین فتنه گر بیچاره مزدور اسرائیل است، آشوبگر بی‌حیا سرباز اسرائیل است، لبیک یا حسین، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت؛ شعارهای همچون نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست؛ سر می‌دادند.
برخی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی نیز با در دست داشتن تمثال رهبر و حاج قاسم، فریاد این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده؛ عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست و اهانت به قرآن رسم منافقین است، فتنه و آشوب‌گری کار منافقین است، سر می‌دادند.
حاضرین بندهای قطعنامه پایانی را با ندای الله اکبر تایید کردند.
 در این تظاهرات امام جمعه، استاندار، برخی مسولان استان، فرماندار کرمان، فرمانده انتظامی استان و نمایندگان حضور داشتند.


خبرگزاری ایرنا هم نوشت: نمازگزاران در شهر کرمان و دیگر شهر‌های استان کرمان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنان به مقدسات و شهدا راهپیمایی کردند و نیز درجریان این حرکت در حمایت از ماموران انتظامی علیه هنجارشکنان به آنان گل هدیده دادند.
این تظاهرات در شهر کرمان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
در این راهپیمایی که امام جمعه، استاندار، فرماندار، فرمانده انتظامی، سایر فرماندهان نیرو‌های نظامی و نمایندگان مردم در مجلس نیز در همراهی با آحاد مختلف مردمی حضور داشتند شعار‌های «مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حماییت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق» سردادند.
«نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست،  این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست» از دیگر شعار‌های راهپیمایان در کرمان بود.
بعد از سردادن این شعار‌ها عده‌ای از شهروندان در خلال راهپیمایی با حضور در کنار ماموران انتظامی به آنان گل رز هدیه دادند و از تلاش‌های آنان در تامین امنیت تشکر کردند.
همچنین این افراد ضمن اینکه شعار «اهانت به قرآن رسم منافقین است فتنه و آشوبگری کار منافقین است» سر می‌دادند پلاکارد‌هایی نیز با مضمون «فتنه گر بیچاره مزدور اسراییل است، آشوبگر بی حیا سرباز اسراییل است، لبیک یا حسین (ع)، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت» در دست داشتند.
راهپیمایان با در دست داشتن تمثال رهبری و حاج قاسم سلیمانی بند‌هایی از قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.
 طی روز‌های اخیر و به بهانه مرگ مهسا امینی دختر کُرد که هنوز علت قطعی مرگ وی توسط پزشکی قانونی اعلام نشده عده‌ای از اغتشاشگران به بهانه تجمع برخی افراد و با حضور در این تجمع‌ها در سطح کشور ضمن تخریب اموال عمومی و کشتار دیگر شهروندان یا ماموران، به مقدسات دینی و شهدا نیز توهین کردند.
برخی از اغتشاشگران در شهر کرمان بنری از عکس سردار سلیمانی را در بلوار جمهوری طی چندروز اخیر به آتش کشیدند که سبب جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم بویژه در شهر زادگاه این شهید شده است.
گزارش‌ها حاکیست که در سایر شهر‌های استان کرمان نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه، شهروندان با حضور در راهپیمایی، ضمن اعلام انزجار از حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روز‌های اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی را محکوم کردند.
پیش از این راهپیمایی نیز نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن محکومیت اهانت اغتشاشگران به مقدسات و شهدا تاکید کرد که طی حوادث اخیر برخی خواص نیز لغزیدند. سخنان امام جمعه کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه را می‌توانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید:
سه‌شنبه شب و چهارشنبه شب هفته جاری نیز شهر کرمان و برخی شهر‌های دیگر استان درگیر برخی تجمع‌ها بود که اغتشاشگران با حضور در جمع شهروندان سعی در تخریب برخی اموال عمومی و نیز بروز شایعه کشته سازی یک خانم داشتند که مسئولان متولی این ادعا‌ها را تکذیب کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)