کد خبر: ۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
حذف پست جنجالی مدیری با گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده، اما یکی از نزدیکان او به خبرنگار تسنیم می‌گوید: «آقای مدیری به خاطر برداشت‌های اشتباه از گفته‌هایش، تصمیم به حذف این پست گرفته است.»

حذف پست جنجالی مدیری با گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده، اما یکی از نزدیکان او به خبرنگار تسنیم می‌گوید: «آقای مدیری به خاطر برداشت‌های اشتباه از گفته‌هایش، تصمیم به حذف این پست گرفته است.»
به گزارش تسنیم، مهران مدیری شب گذشته پست جنجالی‌اش را حذف کرد. حالا خبر حذف این پست، تیتر بسیاری از کانال‌های فضای مجازی شده است. این پست به ویدیویی مربوط می‌شد که مدیری در آن به بخشی از اتفاقات اخیر اعتراض کرده بود و در آستانه پخش دورهمی خواسته بود که حتی فریمی از تصاویر او از تلویزیون پخش نشود.

البته قدیر کاشانی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» در واکنش به این اظهارنظر به تسنیم گفته بود: ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

ویدیوی مدیری در روز‌های پراضطراب گذشته با حواشی زیادی همراه داشت تا جایی که ماجرای خروج از کشور نیز بر شدت این حواشی افزود و ماجرا تا ضبط پاسپورت او پس از ورود به کشور نیز پیش رفت.

حالا حذف این پست هم به مانند روز‌های پس از انتشار آن، گمانه‌زنی‌ها در فضای شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده و سوالی که از شب گذشته برای بسیاری پیش آمده این است که چرا مدیری این پست را حذف کرد؟ طبق معمول برخی آن را ناشی از فشار نهاد‌های امنیتی تفسیر می‌کنند و در باورپذیری هر قضاوت دیگری تشکیک می‌کنند، اما به نظر می‌رسد واقعیت ماجرا با این روایت متفاوت است.

مدیری پس از بازگشت به کشور سکوت اختیار کرده، اما یکی از نزدیکان او در گفتگو با خبرنگار تسنیم در توضیح انگیزه‌اش از حذف این پست می‌گوید «باتوجه به حواشی پیش آمده و برداشت‌های اشتباه از گفته‌های آقای مدیری، ایشان ترجیح داده این پست را حذف کند تا از صحبت‌هایش سوءاستفاده نشود و به نوعی از فضای اغتشاش و آشوب حمایت نکرده باشد.»

به نظر می‌رسد با گذشت ایام و تأمل پیرامون اتفاقات بسیار تلخی که بعد از درگذشت تأسف‌بار مهسا امینی روی افتاد و بر شدت ناراحتی‌ها در جامعه ایران افزود، فضای دیگری میان افراد شناخته شده در حال شکل‌گیری است. گروهی از هنرمندان و فرهیختگان در روز‌های اخیر تلاش‌های معناداری را در راستای تقویت مدارا و همدلی میان جامعه ایران و دعوت به تحمل «دیگری» در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)