کد خبر: ۴۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این‌که قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر شنبه آینده اعلام می‌شود، گفت: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده است و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این‌که قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر شنبه آینده اعلام می‌شود، گفت: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده است و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات است.

به گزارش تسنیم، محمد محمدی‌بخش اظهار کرد: هفته گذشته جلسه مشترکی بین وزیر راه و شهرسازی کشورمان به همراه وزیر ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت امور خارجه با وزیر راه قطر برگزار و توافقات مهمی نیز در خصوص پروازهای جام جهانی با مسئولان کشور قطر انجام شد.

وی ادامه داد:  جمهوری اسلامی ایران برای جابه جایی تماشاگران مسابقات جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده است. شرکت‌های ایران ایر و قطر ایرویز مسئولیت مستقیم دارند تا از 28 آبان ماه تا پایان آذرماه در قالب پروازهایی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود که حدود 20 پرواز قطر ایرویز و 13 پرواز ایران‌ایر داشت و این تعداد پرواز ارتقا یافته و مقرر شد تا 84 پرواز به ایران‌ایر و 198 پرواز به قطرایر ویز افزوده شود، جمهوری اسلامی ایران بتواند تماشاگران را از شهرهای ایران به شهر دوحه جابه جا کند.

محمدی بخش افزود: برای بازی‌های ایران که روزهای دوشنبه 30 آبان، جمعه 4 آذر و دوشنبه 8 آذر است ویژه برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تماشاگران را روزانه به دوحه جابه جا کنیم و سپس بازگردانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما در ایام جام جهانی فوتبال نیز گفت: پروازهای خارجی تابع شرایط ویژه‌ای است. با این حال در این بازه زمانی توافقات خوبی حاصل و مقرر شد تا طرف قطری در همین هفته روی سایت خود قیمت بلیت‌ها را به ویژه برای سه روز بازی‌های ایران اعلام کند. همچنین ایران‌ایر نیز از شنبه قیمت‌های بلیت را اعلام خواهد کرد و مردم می‌توانند به سایت مراجعه کنند و بلیت‌های خود را خریداری کنند.

محمدی‌بخش در پاسخ به این سوال که سازمان هواپیمایی کشوری چه اقدام عملیاتی برای اجرای سفرهای ارزان در ایام جام جهانی انجام داده است و همچنین در خصوص اینکه آیا مسافران محدودیتی برای خرید بلیت تکی پرواز دوحه دارند یا خیر؟ گفت: محدودیتی برای خرید پروازهای تک نفره برای جام جهانی قطر وجود ندارد. علاقمندان باید در سامانه ثبت‌نام کنند و بلیت جام جهانی را داشته باشند و واکسیناسیون را نیز انجام دهند. همچنین دستورالعمل‌هایی که وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده را رویت کنند.

وی تاکید کرد: قیمت‌هایی که اعلام می‌شود چنانچه شامل تور، هتل، یا ترددهای بین شهری باشد موضوعات جداگانه است که مردم با توجه به شرایط می‌توانند مورد توجه قرار دهند و بلیت موردنظر را خریداری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)